.

Beantwoord

Probleem bij kosten overzicht mijn abbonement

  • 5 March 2013
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Badge +1
Ik dacht laat eens de nieuwe pagina bekijken van Simyo, erg mooi! Maar nu ging ik kijken naar Mijn Simyo en daar zag ik iets wat niet klopt!

Normaal gesproken heb ik een abbonement waarbij ik 300 belminuten heb voor 6,99 en 1000 mb internet voor 10,00 (zie vorige facturen). Nu zie ik bij kosten mb internet 16,99 (staan! Dit klopt dus niet en ga ik ook niet betalen. Mijn complete abbonement kost dus ineens 24,00 inplaats van 17 euro. Graag zou ik hier een verklaring voor willen hebben en dit oplossen. Alvast bedankt!

Groetjes,

Sander
icon

Beste antwoord door Alex 6 March 2013, 14:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij moet je nog eens kijken Sander.
Reputatie 5
Badge +10
Ik dacht laat eens de nieuwe pagina bekijken van Simyo, erg mooi! Maar nu ging ik kijken naar Mijn Simyo en daar zag ik iets wat niet klopt!

Normaal gesproken heb ik een abbonement waarbij ik 300 belminuten heb voor 6,99 en 1000 mb internet voor 10,00 (zie vorige facturen). Nu zie ik bij kosten mb internet 16,99 (staan! Dit klopt dus niet en ga ik ook niet betalen. Mijn complete abbonement kost dus ineens 24,00 inplaats van 17 euro. Graag zou ik hier een verklaring voor willen hebben en dit oplossen. Alvast bedankt!

Groetjes,

Sander


Hoi SanderJ,

Je hebt eerder 6 maanden lang korting op je internetbundel ontvangen. De korting is inmiddels komen te vervallen. Daarom betaal je nu meer vaste abonnementskosten dan voorheen.

Groetjes,

Alex

Reageer