Skip to main content
Ik probeer mijn bankrekeningnummer aan te passen aangezien het vermelde bankrekeningnummer a. verkeerd is b. nooit is geactiveerd volgens mij. 

Ik gebruik daarvoor het contactformulier maar dat stuurt mijn keer op keer het bos in van de bekende vragen. Dat schiet natuurlijk niet op. Kan ik ergens mijn nieuwe gegevens doorgegeven. En het liefst schriftelijk. M.vr.grf.
Hoi FransD, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je op 9 maart 2013 ook al eens je rekeningnummer hebt proberen te wijzigen. Er is destijds al een cent overgemaakt naar dát rekeningnummer, maar de activatiecode die meegestuurd is, is nooit gebruikt.

Die activatiecode staat echter nog wel bij je gegevens en daarom kun je nu geen nieuwe aanvragen :(

Ik heb 'm nu eruit gehaald, zodat je nu wél je bankrekening kunt wijzigen :D



Heb je voor mij eventueel de ticketnummers die je via het contactformulier hebt gekregen? Dan kan ik ze sluiten.



Laat je nog even weten of 't gelukt is?

Reageer