Skip to main content
Hallo,



Vandaag geprobeert om mijn prepaid bij simyo over te zetten naar een sim only abbonement.

Nu moest ik mijn rekeningnummer bevestigen bij simyo d.m.v 1 eurocent over te maken.

Na mijn bank ingevuld te hebben klikte ik op betalen, maar er gebeurd niets. Volgens mij moet ik dit met Ideal betalen, maar ik blijf op dezelfde webpagina staan.



Graag zou ik opheldering hierover willen.



Alvast bedankt.



Mvg.

Mathijs
Het is nu gelukt om 1 eurocent over te maken.

Maar nu loop ik vast bij de knop 'stap nu over'

Ik heb mijn abbonement samengesteld, maar als ik over wil stappen verschijnt er een klein venster waar je alleen op sluiten kunt klikken.

Daarna kom je weer terug bij je overzicht.



Hopelijk weet iemand hier raad mee.



Mvg.

Mathijs
Hoi Mathijs, leuk om je op het Simyo forum te zien! 🙂 Ik heb je vraag verplaatst naar het "Mijn Simyo" subforum, zodat andere gebruikers het topic makkelijker kunnen vinden.



Wat vreemd dat het overstappen zo lastig gaat. Er blijkt op dit moment wel het een en ander niet lekker te lopen bij de overstap zo te horen. Ik moet iets meer weten over de omstandigheden waar je de overstap mee probeert te maken zoals: met wat voor apparaat en browser probeer je dit?



Zodra ik je antwoord ontvang stuur ik het meteen door naar onze IT-afdeling, om te kijken wat hier speelt. Alvast bedankt voor je reactie! 😃
Hallo Tiury,



Bedankt voor uw reactie.

Na het inloggen ga ik naar 'mijn Simyo'. Daar kan je de overstap maken naar simonly.

Na het samenstellen van mijn abbonement klik ik op op de knop 'ja ik stap over'. Er verschijnt een venster waar niets te zien is. Alleen kan je op sluiten klikken.

Als ik dan op sluiten klik, kom ik terug naar mijn prepaid overzicht.

Bovenin staat ook nog dat het nummerbehoudformulier ingevuld moet worden. Dat heb ik geprobeerd, maar omdat ik al bij simyo zit kon dat niet. Dus ik neem aan dat dat dus niet nodig is.



Ik heb dit gewoon op mijn pc gedaan met google Chrome als browser.





Groet,

Mathijs
Hoi -Mathijs,



Zou je eens via een andere browser, zoals Internet Explorer of Mozilla Firefox, willen proberen of je dan wel je prepaid kan omzetten naar een Sim Only?



Ik hoor graag van je of het daarin wel lukt! 🙂
Hallo Kim,



Bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd met Internet Explorer. En het is gelukt!

Er kwam nu een venster met bevestiging van het contract met de boodschap dat over 2 werkdagen mijn abbonement afgesloten is.



Ontzettend bedankt.



Groet,

Mathijs
Hey -Mathijs,



In je gegevens zie ik dat je inmiddels ook al bent overgezet naar een Sim Only 🙂 Dank je voor je terugkoppeling!

Reageer