.

Beantwoord

Pop-up voor Simyo app bij iPad ook bij Chrome

  • 21 October 2012
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ik gebruik Simyo incl. Forum op mijn iPad. Ik krijg daar frequent een pop-up om de Simyo app op het begin-scherm te zetten met de browser. Ik gebruik echter niet de standaard Safari browser, waar de pop-up naar verwijst, maar Chrome.
Is het mogelijk het type browser af te testen en die pop-up alleen op Safari op te laten komen? Er lijkt nl. geen manier bij Chrome om er af te komen, dus springt die regelmatig in beeld. 😞
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 16:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste Thom,

Wij hebben geen eigen officiële Simyo app. Het is voor ons daarom ook niet geheel duidelijk wat je bedoeld. Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Wat bedoel je precies met 'Ik krijg daar frequent een pop-up om de Simyo app op het begin-scherm te zetten met de browser.'?

Groetjes,

Arie
Beste Arie,
Ik gebruik op mijn iPad als browser Chrome i.p.v. De standard Apple browser Safari. Er verschijnt bij gebruik van simyo.nl steeds een pop-op om voor jullie site met een link (shortcut) op mijn iPad beginscherm te zetten. Dat wordt Simyo app genoemd, maar is in feite een shortcut, die op het iPad beginscherm gezet wordt (ziet er uit als app start-button). Bij Safari werkt dat ook, zodat je op je beginscherm gelijk de simyo site kunt starten in Safari.

Helaas bestaat deze optie niet in Chrome (daar maak je een favourite binnen de browser). De pop-up om een link/shortcut op beginscherm te zetten blijft alleen in Chrome wel steeds opkomen. Dat is niet prettig. Binnen de site moet je het type browser af kunnen testen en die pop-up dus alleen voor de browser Safari op laten komen. Ik vermoed, dat dat nu altijd voor een iPad (en iPhone?) gebeurt, dus ongeacht type browser. Dit duidelijker?
Alvast bedankt.
Badge +2
Beste Thom,

Wij hebben het even getest met een iPad 2. Een dergelijke popup kwam bij ons niet eens tevoorschijn. Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Welke iPad gebruik jij? Ook willen we graten weten welke versie van de IOS je hebt staan op je iPad.

Groetjes,

Arie
Arie,
Het is een iPad 1 met IOS 5.1.1 (v 6 wordt niet ondersteund). De Chrome browser/app is de laatste versie (24-9-2012).
Thom
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Thom,

Ervaar je dit probleem altijd? We hebben het alleen nog kunnen testen op een Ipad met IOS 6. We gebruiken wel dezelfde Chrome versie.

Groetjes,

Alex

Reageer