Skip to main content
Hallo, de nieuwe Simyo app werkt niet goed op mijn Sony Xperia telefoon. er word gevraagd een pincode in te voeren om je bundel te kunnen bekijken. Je kunt met deze pincode een paar keer inloggen en dan is het afgelopen, ik krijg dan de melding "je inlogcode is niet goed ingevuld" en kan dan nog alleen maar inloggen met telefoonnummer en wachtwoord. Kunnen jullie mij vertellen wat er aan de hand is.

alvast bedankt.
Hoi Matje Derks,



Welkom op het forum van Simyo.



Dat schiet niet echt op natuurlijk, als je wachtwoord niet meer wordt herkend. Als je de app opnieuw installeert, zou het probleem verholpen moeten zijn.



Hou je ons op de hoogte of dit heeft gerwerkt?



Groetjes, Angelica
Hallo Angelina,



Ik heb de app van mijn telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. helaas nog met hetzelfde resultaat. ik hoop dat dit opgelost kan worden. de oude app werkte prima. een keer je nummer en wachtwoord invullen en je kon je gebruik bekijken. er is trouwens nog iets niet goed met de app, het venster draait niet mee, en mijn afbeelding staat horizontaal. dus ls ik mijn telefoon rechtop heb ia mijn profielfoto 90 graden gedraaid.



groetjes,



Matje Derks.
Hoi Matje Derks,



Wat jammer dat dit niet heeft geholpen! Kun je aan ons doorgeven welke Android versie er op jouw telefoon staat? Dan kunnen we kijken hoe het komt dat de pincode niet werkt 🙂.



Heb je het account ook al eens verwijderd en opnieuw ingesteld? Dit doe je door uit te loggen op de app en op 'aanpassen' te klikken. Vervolgens klik je op het kruisje en stel je het account opnieuw in.



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,



Mijn android versie is 4.3

Ik heb al een paar keer de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, account verwijderd en weer opnieuw aangemaakt. alles blijft het zelfde.

Ik hoop dat het probleem opgelost wordt.



groetjes, Matje.
Hoi Matje Derks,



Bedankt voor de aanvullende informatie!



Ik heb het probleem doorgezet naar een collega. Zij kan samen met het team wat de app heeft ontwikkeld gaan kijken waarom het mis gaat in jouw geval. Ik hoop hier zo snel mogelijk een oplossing voor te krijgen. Sorry voor het ongemak wat je tot nu toe hieraan hebt gehad.



Ik houd je uiteraard op de hoogte.



Groetjes,

Angela
Bedankt Angela, ik hoop ook dat het probleem opgelost word. Laat weten als je meer info nodig hebt.



groetjes,



Matje.
Hoi Matje Derks,



Dat hoop ik ook! Als ik meer informatie nodig heb, dan hoor je dit van mij. Uiteraard houd ik je op de hoogte.



Groetjes,

Angela

Reageer