Skip to main content
heb net mijn simkaart ontvangen en kan op mijn symio bellen in het buiteland niet aanzetten. Zitten daar bepaalde voorwaarden aan verbonden?
ter volledigheid, het gaat om prepaid
Hoi sweetwood, welkom op het Simyo forum 🙂!



Je hoort deze optie zonder restricties aan te kunnen zetten op Mijn Simyo. Er is een kleine weergave fout geweest op sommige accounts en het kan zijn dat die van jou daar een van is. Voor deze keer heb ik hem voor je geactiveerd. De volgende keer moet het weer mogelijk zijn via je eigen pagina :D



Het enige waar je rekening mee hoeft te houden is dat je in het buitenland niet van je bundel gebruik maakt, maar van een buiten bundel tarief. Voor een makkelijk overzicht van alle tarieven kun je hier terecht.



Heb ik je zo goed geholpen?
Ik heb precies hetzelfde probleem, kan internet niet uitzetten en bellen buitenland niet aanzetten. Dit lukte mij gisteravond ook al niet, zowel op de ipad als de pc. We gaan zondag op vakantie. Wie heeft een suggestie?
Ja, ook net mijn prepaid SIM kaart geplaatst. Naar Mijn Simyo gegaan en kan daar ook "Bellen naar en in het buitenland" niet aanzetten. Dus ??????
Ik heb precies hetzelfde probleem, kan internet niet uitzetten en bellen buitenland niet aanzetten. Dit lukte mij gisteravond ook al niet, zowel op de ipad als de pc. We gaan zondag op vakantie. Wie heeft een suggestie?



Hoi Jan Gerrit Brouwer, welkom op het forum van Simyo!



Helaas zie ik dat voor jou eenzelfde probleem geldt als sweetwood, maar dat je inmiddels vrijdag via e-mail al bent geholpen door een collega en dat nu de de optie "Internet op je mobiel / MMS" voor je is uitgezet en de optie "Bellen in een naar het buitenland" is aangezet.



Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt en mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag! :)



Ja, ook net mijn prepaid SIM kaart geplaatst. Naar Mijn Simyo gegaan en kan daar ook "Bellen naar en in het buitenland" niet aanzetten. Dus ??????



Hoi Toe Curler, ook jij welkom op het forum van Simyo én bij Simyo! :)



Helaas geldt voor jou hetzelfde, ik heb nu de optie "Bellen in en naar het buitenland" voor je aangezet. Als je je telefoon even uit/aan zet zal je verbinding kunnen krijgen met een netwerk in het buitenland.



Onze technische afdeling is hard bezig om dit op te lossen, mocht je in de tussentijd nog een optie willen wijzigen en dit lukt niet, dan hoor ik dit graag van je!

Reageer