Bij opvragen mijn instellingen krijg ik deze foutmelding dd 200815:
HĆ©, hier gaat wat mis ā¦
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
Error code: 1.1
Bladzijde 1 / 1
Dat heb ik ook via android bij mijn simyo...... op laptop geen problemen.
Ik heb t "gewoon" via pc (Firefox browser); roep ik mijn gegevens op van een ander account bij mijn Simyo: die doet t wel.
Dus t lijkt "nummergebonden" o.i.d?? Merkwaardig....
Dus t lijkt "nummergebonden" o.i.d?? Merkwaardig....
Hoi Dijker,
Allereerst van harte welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je last hebt van deze melding! Gelukkig hebben we hier een kleine work around voor 🙂 We gaan jouw wachtwoord vernieuwen. Het is belangrijk dat ik dat voor jou doe. Als jij deze wijziging zelf aanvraagt, blijf je last houden van deze melding. Wil je mij via een privĆ©bericht het 06-nummer sturen waar het om gaat. Ik zie hier Ć©Ć©n nummer staan, maar ik kan niet inzien of dit het nummer is waarmee jij problemen ervaart. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en daarna op 'stuur bericht'. Zodra ik dit ontvangen heb, ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag.
@Friesian, heb je nog steeds last van deze problemen via Android? Gaat dit over de Mijn Simyo App? Alvast bedankt voor de extra informatie :)
Groetjes,
Angela
Allereerst van harte welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je last hebt van deze melding! Gelukkig hebben we hier een kleine work around voor 🙂 We gaan jouw wachtwoord vernieuwen. Het is belangrijk dat ik dat voor jou doe. Als jij deze wijziging zelf aanvraagt, blijf je last houden van deze melding. Wil je mij via een privĆ©bericht het 06-nummer sturen waar het om gaat. Ik zie hier Ć©Ć©n nummer staan, maar ik kan niet inzien of dit het nummer is waarmee jij problemen ervaart. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en daarna op 'stuur bericht'. Zodra ik dit ontvangen heb, ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag.
@Friesian, heb je nog steeds last van deze problemen via Android? Gaat dit over de Mijn Simyo App? Alvast bedankt voor de extra informatie :)
Groetjes,
Angela
Ik ervaar dezelfde error-melding bij instellingen
Kunnen jullie de workaround ook voor mij toepassen?
Kunnen jullie de workaround ook voor mij toepassen?
"probleem" is intussen opgelost via telefonisch contact; dank voor reacties.
Hoi tropicalstorm, welkom op het Simyo forum 🙂
Ik heb dezelfde workaround toegepast voor het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo. Het nieuwe wachtwoord is naar je gemaild 🙂 Heb je deze ontvangen?
Laat je weten of het hiermee is gelukt?
Groetjes,
Naomi
Hoi dijker,
Dankjewel voor je terugkoppeling. Erg fijn om te horen dat het intussen is opgelost. Graag gedaan. Mocht er nog iets zijn, dan weet je ons ook op het forum te vinden 🙂
Ik heb dezelfde workaround toegepast voor het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo. Het nieuwe wachtwoord is naar je gemaild 🙂 Heb je deze ontvangen?
Laat je weten of het hiermee is gelukt?
Groetjes,
Naomi
Hoi dijker,
Dankjewel voor je terugkoppeling. Erg fijn om te horen dat het intussen is opgelost. Graag gedaan. Mocht er nog iets zijn, dan weet je ons ook op het forum te vinden 🙂
Ik heb dezelfde workaround toegepast voor het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo. Het nieuwe wachtwoord is naar je gemaild 🙂 Heb je deze ontvangen?
Laat je weten of het hiermee is gelukt?
Groetjes,
Naomi
Helaas, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding ...
Hi tropicalstorm,
Kan het misschien zijn dat je een password manager of iets dergelijks gebruikt?
Het is belangrijk dat je inlogt met enkel de 10 cijfers van je telefoonnummer, dus zonder streepje of spatie en het wachtwoord dat je op 22 augustus kreeg. Deze kun je het beste kopiƫren en plakken.
Kan het misschien zijn dat je een password manager of iets dergelijks gebruikt?
Het is belangrijk dat je inlogt met enkel de 10 cijfers van je telefoonnummer, dus zonder streepje of spatie en het wachtwoord dat je op 22 augustus kreeg. Deze kun je het beste kopiƫren en plakken.
@ernst
Instellingen kun je alleen zien cq wijzigen als je bent ingelogd
Probleem bestaat nog steeds
Instellingen kun je alleen zien cq wijzigen als je bent ingelogd
Probleem bestaat nog steeds
Instellingen kun je alleen zien cq wijzigen als je bent ingelogd
Ach, wat suf van me, tropicalstorm. Daar had ik overheen gelezen.
Ik heb het doorgezet naar onze IT afdeling, zij gaan zich er later vandaag over buigen.
Ik hou je op de hoogte!
Als het goed is, nu niet meer, tropicalstorm!
Kun je laten weten of dat klopt?
Ja, instellingen weer zichtbaar.
Hoi Tropicalstorm,
Fijn dat je dit nog even laat weten. Goed om te zien dat het opgelost is. Laat het weten als je verder nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Fijn dat je dit nog even laat weten. Goed om te zien dat het opgelost is. Laat het weten als je verder nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.