Skip to main content
In mijn overzicht verbruik zie ik dat ik t/m 18 november 100 minuten (van 100 minuten) heb verbruikt. En in het overzicht zie ik ook dat ik de komende 13 dagen nog 82 minuten van 100 minuten tegoed heb. Hoe kan dit en wat is nu waar?
Hoi Horrevorts, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo en Mijn Simyo app. Daar past je topic iets beter in ;)



Apart dat je dit op Mijn Simyo ziet staan. Je hebt nu nog 82 minuten over. Wil je een printscreen sturen? Ik kan dan met je meekijken op Mijn Simyo en het verder uitzoeken :)



Laat je het weten?
Ik heb gisteren een e-mail met screenprints gezonden naar webcare@symio.nl
Hoi Horrevorts,



Ik heb jouw e-mail ontvangen en bekeken.



Zoals Naomi aangeeft, heb jij nog 82 minuten binnen jouw bundel over. De minuten die jij in totaal gebeld hebt, liggen veel hoger. Omdat je erg lang hebt gebeld naar het gratis nummer van KPN. Hiervoor betaal je geen belminuten en daarom wordt het niet van jouw verbruik afgehaald. Je ziet het wel terug in de grafiek, omdat deze minuten geregistreerd zijn op het netwerk. Ik kan me voorstellen dat je dit als verwarrend hebt ervaren.



Maak deze uitleg het wat duidelijker voor je?



Groetjes,

Angela
Het antwoord is duidelijk. Hartelijk dank.
Hoi Horrevorts,



Helemaal mooi! Fijn dat alle onduidelijkheden hierover uit de wereld zijn. Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!



Groetjes,

Angela

Reageer