Skip to main content
Waarom kan ik wel zien hoeveel minuten of mb's ik nog over heb in m'n bundel, maar loopt de teller niet door nadat ik alles heb opverbruikt zodat ik ook weet hoeveel ik over m'n bundel heen ga? Nu is het gokken hoeveel ik moet gaan bijbetalen. Moet toch te realiseren zijn lijkt me, als extra service
Gokken hoeveel je mag gaan bijbetalen hoeft niet. Op mijn simyo kunt u in het Verbruik tabblad de huidige maand selecteren. Daar kunt u specific zien wat uw verbruik is en wat dit kost. Op deze wijze kunt u precies zien hoeveel u moet bijbetalen.



Het is wel een goed suggestie om zowel wat teveel gebruikt is ALS de extra kosten gelijk ook op het overzicht te vermelden.
Dat denk ik ook. Als je bundel op is zou je teller gewoon verder moeten gaan, maar dan de min in.
Je hebt gelijk, thanks. Maar het zou handig zijn als dit ook in de app op mn mobile gelijk zichtbaar zou zijn.. Nu blijft de teller op 0 hangen, en wat ik daarna verbruik is niet zichtbaar
Waarom kan ik wel zien hoeveel minuten of mb's ik nog over heb in m'n bundel, maar loopt de teller niet door nadat ik alles heb opverbruikt zodat ik ook weet hoeveel ik over m'n bundel heen ga? Nu is het gokken hoeveel ik moet gaan bijbetalen. Moet toch te realiseren zijn lijkt me, als extra service



Hoi ThomasM,



Zoals Groentjuh aangeeft kan je op mijn simyo zien of je buiten je bundel bent gegaan en hoeveel je mag gaan betalen.

Er zal een update komen voor de app waarbij je deze kosten ook kan zien.



@ Groentjuh & Martijn®️ bedankt voor het meedenken.
Dankjewel Natascha, zou ontzettend handig zijn 🙂.
Dankjewel Natascha, zou ontzettend handig zijn 🙂.



Graag gedaan en een fijne dag 🙂.

Reageer