.

Beantwoord

Overzicht laadt niet, hoe los ik dit op?

  • 11 April 2016
  • 9 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
  • Aspirant
  • 10 reacties
Al enkele dagen gaat er iets mis bij mijn Overzicht in de app. Ik weet nu niet hoe hoog of laag mijn internetbundel nog is. Wat is hieraan te doen?
icon

Beste antwoord door Tiury 12 April 2016, 10:39

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi CJM, welkom op het Simyo forum 🙂.

De app hoort natuurlijk goed weer te geven hoeveel MB's je nog over hebt, dus het is wel de bedoeling dat het werkt! In dit geval weet ik niet precies hoe het komt. Wel zie ik dat je de Internetbundel voor het laatst hebt gebruikt op 09-04. De app werkt alleen bij als er nieuw verbruik is om bij te werken. Hou je daar wel rekening mee?

Als dit het niet is, kan ik je het advies geven om de app eens opnieuw te installeren 🙂. Kun je dat testen?

Groetjes, Tiury
Badge
Ik heb mijn app al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat leverde niets op. Maar ik wil het nog eens proberen. Het verbruik wordt wel bijgewerkt. Maar daar zie ik niets over mijn internetbundel. Ik ben een oud-LowCallklant, die nog moet wennen aan het prepaid-gebeuren en als proef een internetbundel heb genomen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CJM,

Wat vreemd dat je dit nog steeds niet kunt zien. Ik heb het even getest op mijn eigen account en heb hiervan een printscreen bijgevoerd. Dit is wat ik zie staan als er een internetbundel aangezet is.

Ik zie dit gelijk in het overzicht terugkomen. Zou jij eens een printscreen kunnen maken van jouw overzicht? Probeer hierbij het bovenste stukje eraf te knippen zodat je telefoonnummer niet zichtbaar is. Wie weet kunnen we hier nog iets uit opmaken :)



Groetjes,
Angela
Badge
Onderstaand mijn screenshot. Dit krijg ik dus elke keer wanneer ik mijn app gebruik. Op "opnieuw laden" klikken werkt dus niet. Evenals het verwijderen en het opnieuw installeren van de app.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi CJM,

Bedankt voor het plaatsen van deze screenshot. Ik heb dit (met screenshot) meteen doorgezet naar onze IT afdeling. Die gaan voor je nakijken waarom je niet gewoon het overzicht te zien krijgt. Natuurlijk hou ik je op de hoogte als ik reactie heb ontvangen 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Ik ben benieuwd
Reputatie 6
Badge +10
Hoi CJM,

Nou ik heb vrij rap reactie gekregen, dus dat is mooi! Helaas kan het niet direct worden opgelost. Helaas hebben sommige klanten die we hebben overgezet van Lowcall naar Simyo dit probleem. Ze zijn nog aan het uitzoeken hoe ze dit oplossen 🙂. Helaas moet ik je tot die tijd verwijzen naar Mijn Simyo, om je tegoed in te zien.

Ik hou je natuurlijk verder op de hoogte!

Groetjes, Tiury
Badge
Beetje jammer wel. Toen ik nog mijn, o zo fijne, LowCall abonnement had kon ik de app niet gebruiken en nu ik verplicht over moest stappen naar Simyo prepaid kan ik het nog steeds niet. Een slechte beurt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi CJM,

Dat het teleurstellend is kan ik me goed voorstellen. We zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!

Groetjes, Tiury

Reageer