Sinds enige tijd(meer dan een week) lukt het mij niet om op mijn app. van Simyo te komen. Krijg vrijwel direct een oranje scherm. Reden?
Bladzijde 1 / 1
De oplossing staat hier :)
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-deel-2-32721
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-deel-2-32721
Hoi tonbolhaar,
Welkom op het Simyo Forum!
Het antwoord van Raytje heb ik gemarkeerd zoals je ziet 🙂 Hij verwijst namelijk door naar de juiste pagina met een aantal oplossingen voor dit probleem. We zien het oranje scherm jammer genoeg vaker voorkomen bij telefoons met Android 4. Laat je ons nog wel even weten of 1 van de oplossingen voor jou gewerkt heeft?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum!
Het antwoord van Raytje heb ik gemarkeerd zoals je ziet 🙂 Hij verwijst namelijk door naar de juiste pagina met een aantal oplossingen voor dit probleem. We zien het oranje scherm jammer genoeg vaker voorkomen bij telefoons met Android 4. Laat je ons nog wel even weten of 1 van de oplossingen voor jou gewerkt heeft?
Groetjes,
Angela
Beste Angela,
Ik kreeg ook een oranje scherm en heb de app verwijderd en op nieuw geinstalleerd. De app is echter onvindbaar terwijl ik wel een melding krijg dat hij geinstallerd is. Ik zie geen icoontje en weet niet wat te doen. Weet jij wat te doen?
Ik kreeg ook een oranje scherm en heb de app verwijderd en op nieuw geinstalleerd. De app is echter onvindbaar terwijl ik wel een melding krijg dat hij geinstallerd is. Ik zie geen icoontje en weet niet wat te doen. Weet jij wat te doen?
Welkom op het Simyo Forum!
Het antwoord van Raytje heb ik gemarkeerd zoals je ziet 🙂 Hij verwijst namelijk door naar de juiste pagina met een aantal oplossingen voor dit probleem. We zien het oranje scherm jammer genoeg vaker voorkomen bij telefoons met Android 4. Laat je ons nog wel even weten of 1 van de oplossingen voor jou gewerkt heeft?
Groetjes,
Angela
Hoi Angela, heb inderdaad de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werk nu weer als vanouds bij mij. Dank voor je reactie, ben er mee geholpen. groet Ton.
Hoi Ton,
Mooi dat het probleem is verholpen! Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden.
Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?
@ Hansjepansjekatertje ik heb inmiddels gereageerd op jouw eigen topic!
Groetjes,
Sean
Mooi dat het probleem is verholpen! Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden.
Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?
@ Hansjepansjekatertje ik heb inmiddels gereageerd op jouw eigen topic!
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.