.

Beantwoord

Opzeggen via Mijn Simyo, geen knop 'Opzeggen"

  • 19 January 2014
  • 6 reacties
  • 1071 Bekeken

Hallo, 
Ik kan mijn abbo niet opzeggen!!!
Als ik bij mijn gegevens klik op abbo opzeggen, zegt hij:

Je wilt opzeggen? Jammer. Maar je hebt er vast een goede reden voor …

Mocht die reden zijn dat je een nieuw toestel zoekt? Neem dan een kijkje in onze gloednieuwe Telefoonshop. En zeg dan zeker niet op, want Simyo klanten krijgen 10% korting op hun bestelling.

Bekijk onze Telefoonshop!

Wil je toch opzeggen en neem je je nummer mee naar een andere provider? Zeg dan niet zelf op, je nieuwe provider regelt de opzegging bij Simyo.

Let op! De opzegging kan niet geannuleerd worden. Wil je niet opzeggen, kies dan voor 'annuleren'.

Daarnaast zou je ons helpen onze dienstverlening te verbeteren door onderstaande (optionele) survey in te vullen.

Maar er staat nergens een knopje met 'opzeggen' en zelfs niet 'annuleren'!!!

wat moet ik nu doen om mijn abbo op te zeggen!?!?!?!?!!?!?!?!?!
icon

Beste antwoord door MartijnR 20 January 2014, 10:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ook niet beneden buiten je beeldscherm?
Het tekstscherm is nogal lang...
Reputatie 7
Badge +9
Stap je over naar een andere provider?
Hey,

bedankt voor de snelle reactie!!!

Ik ga naar blyk, maar daar staat dat ik mijn abbo zelf moet opzeggen, ook voor nummerbehoud...
Als ik scroll, gaat alleen het achtergrondscherm naar beneden... de pop-up kan ik niet scrollen....
Reputatie 3
Badge +9
Die pop-up waar die tekst in vermeld staat, daar staat onderaan "terug en opzeggen".
Misschien valt dat toch buiten het venster. Of zie je het einde van die pop-up?
Heb je al een andere browser geprobeerd?
Reputatie 3
Badge +9
p.s. probeer F11 eens, dat haalt de balken van je browserscherm af. Of rechtermuis klik, schermresolutie en dan schermstand op staand zetten.
Badge +6
Hallo, 
Ik kan mijn abbo niet opzeggen!!!
Als ik bij mijn gegevens klik op abbo opzeggen, zegt hij:

Je wilt opzeggen? Jammer. Maar je hebt er vast een goede reden voor …

Mocht die reden zijn dat je een nieuw toestel zoekt? Neem dan een kijkje in onze gloednieuwe Telefoonshop. En zeg dan zeker niet op, want Simyo klanten krijgen 10% korting op hun bestelling.

Bekijk onze Telefoonshop!

Wil je toch opzeggen en neem je je nummer mee naar een andere provider? Zeg dan niet zelf op, je nieuwe provider regelt de opzegging bij Simyo.

Let op! De opzegging kan niet geannuleerd worden. Wil je niet opzeggen, kies dan voor 'annuleren'.

Daarnaast zou je ons helpen onze dienstverlening te verbeteren door onderstaande (optionele) survey in te vullen.

Maar er staat nergens een knopje met 'opzeggen' en zelfs niet 'annuleren'!!!

wat moet ik nu doen om mijn abbo op te zeggen!?!?!?!?!!?!?!?!?!


Hey,

bedankt voor de snelle reactie!!!

Ik ga naar blyk, maar daar staat dat ik mijn abbo zelf moet opzeggen, ook voor nummerbehoud...
Als ik scroll, gaat alleen het achtergrondscherm naar beneden... de pop-up kan ik niet scrollen....


Hoi Mathildebroek, welkom op het forum van Simyo, maar jammer dat je ons gaat verlaten :(

Heb je de tips van Martijn® al kunnen proberen? (dankjewel daarvoor Martijn® :))
Of kan je bijvoorbeeld je beeldscherm uitzoomen? Dit doe je door je Ctrl-toets vast te houden en het scrollwiel van je muis naar je toe te bewegen.

We vernemen het graag van je! :)

@de leon, dankjewel voor het meedenken!

Reageer