Skip to main content
Ik heb al diverse malen mijn abonnement proberen te beƫindigen via internet, het gehele verhaal wordt afgewerkt maar het abonnement loopt maar door. Ik heb dit nummer al zeker 6 maanden niet meer gebruikt.

Krijg de indruk dat dit bewust wordt tegen gegaan.
Hoi Schouten,



Wat leuk dat je op het forum reageert, welkom :)



We vinden het wel erg jammer om te lezen dat je je abonnement wilt beĆ«indigen 😞 Is daar een specifieke reden voor?



Uiteraard kun je gewoon afzien van je abonnement. Dit houden we niet bewust in stand. Ik heb naar je aansluiting gekeken, maar ik zie niet terug dat je je abonnement hebt opgezegd. Daar gaat dus steeds iets mis...



Ik wil je vragen om nog een keer in te loggen op Mijn Simyo en bij de tab Mijn Gegevens je abonnement te beƫindigen. Wat je kunt proberen is om het met een andere browser of computer te doen. Het klinkt misschien een beetje gek, maar het kan door je browser komen of je browsergeschiedenis.



Zou je willen laten weten als je dat gedaan hebt, dan kan ik daarna voor je kijken of dat te zien is in ons systeem.

Reageer