.

Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 1 February 2014
  • 1 reactie
  • 437 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Beste simyo. Nu probeer ik al 2 maanden mijn abbonement op te zeggen maar lukt dit niet. Vorige maand had ik blijkbaar iets verkeerds gedaan of was ik te laat volgen jullie medewerker op dit Forum. Ik hoefde als oud Tring gebruiker slechts op de opzeg knop drukken. Nu heb ik dat ruim van te voren gedaan en is slechts mijn 33g bundel opgezegd in plaats van mijn hele abonnement. Ik begin nu wel heel geïrriteerd te raken en verwacht dat jullie dit probleem nu eens voor mij oplossen.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 February 2014, 10:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste simyo. Nu probeer ik al 2 maanden mijn abbonement op te zeggen maar lukt dit niet. Vorige maand had ik blijkbaar iets verkeerds gedaan of was ik te laat volgen jullie medewerker op dit Forum. Ik hoefde als oud Tring gebruiker slechts op de opzeg knop drukken. Nu heb ik dat ruim van te voren gedaan en is slechts mijn 33g bundel opgezegd in plaats van mijn hele abonnement. Ik begin nu wel heel geïrriteerd te raken en verwacht dat jullie dit probleem nu eens voor mij oplossen.

Hoi Hgs,

Dat is vervelend dat het opzeggen niet lukt. Wanneer je inlogt op je persoonlijke pagina ga je naar het tabblad 'Selfservice' en daar kun je je abonnement opzeggen. Kun je laten weten of het gelukt is.

Kan je even doorgegeven welke stappen jij precies doorloopt om je opzegging door te geven? Zou je ook kunnen doorgeven waar je precies tegen aan loopt? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of zie je geen opzeg knop?

Reageer