Hallo!
Ik ben erg tevreden over Simyo maar ik heb sinds kort een iPhone incl. hollandsnieuwe abonnement.
Ik heb geklikt op opzeggen voor Simyo maar ik weet nu niet of het goed is gegaan.
Kunt u voor mij checken of het goed is gegaan?
Groet, Lotte
Bladzijde 1 / 1
Hoi lottetjoelker,
Welkom op het Simyo forum, al is het maar om je afscheid aan te kondigen :(
Je opzegging is niet goed gegaan denk ik. Ik kan er in elk geval niets van zien...
Wanneer je ingelogd bent op Mijn Simyo, ga je naar het tabblad 'Mijn gegevens' en daar klik je op 'Mijn abonnement opzeggen'.
Wanneer je overigens nummerbehoud hebt aangevraagd bij je nieuwe provider, hoef je niet zelf op te zeggen, zij doen dat dan voor je.
Groetjes, Ernst
Welkom op het Simyo forum, al is het maar om je afscheid aan te kondigen :(
Je opzegging is niet goed gegaan denk ik. Ik kan er in elk geval niets van zien...
Wanneer je ingelogd bent op Mijn Simyo, ga je naar het tabblad 'Mijn gegevens' en daar klik je op 'Mijn abonnement opzeggen'.
Wanneer je overigens nummerbehoud hebt aangevraagd bij je nieuwe provider, hoef je niet zelf op te zeggen, zij doen dat dan voor je.
Groetjes, Ernst
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.