Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraag over het menu van 'mijn Simyo'.

De optie 'bellen in en naar het buitenland' op 'Mijn Simyo' onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' is op de site niet zichtbaar.

Ik had al wel uitgevogeld hoe het moet kunnen, maar volgens mij ontbreekt dit menu-item.



Ben benieuwd of en wat ik fout doe.   ^_^



Bett.
Nee. je doet vast niks fout.Bij mijn zoontje is de gehele info onder intellingen verdwenen dus ook buitenland.bij mijn dochter en mij zie ik het nog wel.
Ik zie de optie ook niet staan????
Ik zit sinds vandaag in spanje en kan niks meer, ik heb ook de optie gezocht maar deze is niet aanwezig in mijn menu, slecht.
Hoi allemaal,



Ik zie dat het helaas niet mogelijk is voor jullie om de instellingen momenteel zelf aan te passen op Mijn Simyo.



Onze technische afdeling is hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen, zodat jullie weer zelf de instellingen kunnen aanpassen op Mijn Simyo, excuses voor het ongemakt :(





Hallo,



Ik heb een vraag over het menu van 'mijn Simyo'.

De optie 'bellen in en naar het buitenland' op 'Mijn Simyo' onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' is op de site niet zichtbaar.

Ik had al wel uitgevogeld hoe het moet kunnen, maar volgens mij ontbreekt dit menu-item.



Ben benieuwd of en wat ik fout doe.   ^_^



Bett.




bett, allereerst welkom op het forum! Ik heb voor jou nu de optie "Bellen in en naar het buitenland" aangezet. Als je je telefoon even uit/aan zet, zal je bereikbaar zijn in het buitenland.





Nee. je doet vast niks fout.Bij mijn zoontje is de gehele info onder intellingen verdwenen dus ook buitenland.bij mijn dochter en mij zie ik het nog wel.



Hoi Moon, als je een instelling gewijzigd wil hebben op de aansluiting van je zoontje, wil je me dan in een privébericht zijn 06-nummer sturen en welke instelling aan of uit moet, dan ga ik dit voor je in orde maken! :)





Ik zie de optie ook niet staan????



Hoi alecjw87, ik zie dat jij inmiddels door een collega per mail bent geholpen en als het goed is nu bereikbaar bent in het buitenland, klopt dat? :)





Ik zit sinds vandaag in spanje en kan niks meer, ik heb ook de optie gezocht maar deze is niet aanwezig in mijn menu, slecht.



Hoi becca, ook jij welkom op het forum! Ik zie dat ook jij inmiddels door een collega via de mail geholpen bent. Werkt alles nu naar behoren? 🙂
Beste -Kim,

Bedankt dat je mijn instellingen op 'aan' hebt gezet, maar het heeft (tot nu toe) niet helemaal de juiste uitwerking vrees ik.



Na jouw bericht keek ik weer op de site en zag ik dat de menu-opties opeens aanwezig waren. De buitenland optie was inderdaad aan. Maar nu kan ik deze menu-opties niet meer zien.



Verder heb ik hier in Oostenrijk (Karinthië) nog geen bereik. Uit- en na een tijdje aanzetten helpt niet. Als we naar Italië rijden wél... Dán vliegen de sms-berichten van een provider je om de oren.

Mijn man heeft wel bereik (KPN abo), via verschillende providers; dan weer A1, dan weer AT3.



Via het menu van de telefoon zelf de provider kiezen lukt ook niet; de A1 staat er wel bij, maar na selecteren krijg ik de melding dat de SIM-kaart dit niet toestaat.



Misschien kan deze info helpen?

-Bett-
Hoi bett,



Wat vreemd dat je man wel gewoon op het netwerk kan komen, maar jij niet 😞 Jullie simkaarten hebben dezelfde machtigingen, dus het zou wel moeten kunnen. Ik heb het voor je gecheckt met onze IT-afdeling en ook die geven aan dat de simkaart helemaal goed ingesteld is.



Zou je jouw simkaart eens in het toestel van je man willen plaatsen om te testen of het dan wel werkt? Ik hoor graag de uitkomst hiervan 🙂
Hallo Tiury,



Vandaag zijn we weer aan het experimenteren geslagen en met het goede resultaat.



Na een paar keer de 'netwerkoperator' kiezen op de telefoon lukte het opeens. Blij toe.  ^_^

En zo te zien blijft het goed gaan nu.



Bedankt voor de hulp en de moeite.

Vriendelijke groeten,



Bett.
Hoi Bett,



Ik ben blij om dit te horen 🙂 Geniet verder van jullie reis en heel graag gedaan, hoor.



Groetjes,

Charlene

Reageer