Skip to main content
Ik wil graag mijn internet data bundel verhogen maar krijg iedere keer de volgende fout melding:

Error 500: Internal server errorDe pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.

Er is een bericht gestuurd naar de administrator.




Nu heb ik hier vanmiddag ook al voor gebeld, maar dit probleem zou opgelost zijn rond 18.30 uur?

Wat kan ik hier tegen nu doen?

Telefonisch konden ze me niet verder helpen met verhogen van de bundel.



Groet Pascal
Beste Pascal,



Welkom op het Simyo forum!

Volgens ons systeem is het inmiddels gelukt om de huidige internetbundel op te zeggen per 1 augustus 2012. Op 1 augustus kun je inloggen op de persoonlijke pagina om de internetbundel naar keuze toe te voegen aan je abonnement.



Groetjes,



Manisha
Beste Pascal, Welkom op het Simyo forum! Volgens ons systeem is het inmiddels gelukt om de huidige internetbundel op te zeggen per 1 augustus 2012. Op 1 augustus kun je inloggen op de persoonlijke pagina om de internetbundel naar keuze toe te voegen aan je abonnement. Groetjes, Manisha








nee hoor dit kan niet want er staat weer zo'n fijne ERROR op het is nu 1 augustus 2012.

misschien bedoel je 2030?

langleve simyo en haar klantenservice waarbij ik nu al weer 35 minuten in de wacht sta!
nee hoor dit kan niet want er staat weer zo'n fijne ERROR op het is nu 1 augustus 2012.

misschien bedoel je 2030?

langleve simyo en haar klantenservice waarbij ik nu al weer 35 minuten in de wacht sta!




Beste Magikmusic,



Kan je mij in een privé bericht aangegeven welke internetbundel je wilt en om welk telefoonnummer het gaat.

Ik zal de internetbundel voor je laten toevoegen.

Reageer