Wilt u svp met spoed zorgen dat de toezeggingen van Joran ( helpdesk, dd. 1 febr. j.l.) spoedog worden nagekomen.
Wij zijn al 80 EURO aan u kwijt zonder dat we iets met GO TO WEB kunnen uitrichten.
Nogmaals:
Opheffen account Heleen van Soest - pincode 5950
Overmaken saldi op account Joop van Haaften - pincode 7714
betreft huishouden - *
Overbodige 2e dongel aan u geretourneerd dd. 5 januari 2012 MET IDENTIEK VERZOEK !
Waar blijft u ocrrecte Klantenservice ???
Met vriendelijke groet,
Joop van Haaften
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Joop,
Ik heb je persoonsgegevens even uit je berichtje verwijderd. De dongel hebben we in goede orde retour ontvangen. De klantenservice heeft dit ook medegedeeld volgens onze informatie. Ik heb je een privé bericht gestuurd met daarin meer informatie.
Groetjes,
Alex
Ik heb je persoonsgegevens even uit je berichtje verwijderd. De dongel hebben we in goede orde retour ontvangen. De klantenservice heeft dit ook medegedeeld volgens onze informatie. Ik heb je een privé bericht gestuurd met daarin meer informatie.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.