Skip to main content
Hallo, ik krijg de laaste dagen steeds een foutmelding met de mededeling Sorry, er ging even iets mis... Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat geeft geen oplossing. Ik kan wel facturen raadplegen maar krijg niet de actuele stand van mijn bundel te zien.Smartphone draait op Android 5.1

Grt, Robert
Hoi Dims, welkom op het Simyo forum :)



Het kan dat je met je Android telefoon de overzichtspagina niet kan zien. Bij sommige klanten wordt deze pagina in de app niet goed weergegeven. We zijn hier van op de hoogte en zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.



Als het goed is, kun je op je Mijn Simyo pagina wel de hoeveelheid belminuten zien. Op die manier kun je in tussentijd zonder de app even de Mijn Simyo pagina raadplegen 😳



Heb je hier vragen over?
Hallo, net een update van de app gedownload en ik krijg alle informatie weer. Opgelost dus.

Grt, Robert
Fijn dat het weer werkt, Dims :D

Bedankt voor je terugkoppeling.
Ik heb de laatste versie van de app op 2 telefoons staan. Krijg nog steeds de melding dat er iets fout gaat. Dit gebeurt als ik in de app naar bundel aanpassen ga.

Toestel : Nexus 6 (5.5.1)

Samsung tab 7 (4.4)



Erik
Hoi ErikM1972,



Probeer je misschien te kiezen voor het uitzetten van je databundel? Daar hoor ik namelijk meer klachten over en wordt al aan gewerkt.

Reageer