.

Beantwoord

Op bovenste regel "Mijn Simyo" aanklikken geeft foutmelding, hoe kan dat?

  • 19 August 2015
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Badge
Als je op de bovenste regel "Mijn Simyo" aanklikt krijg je een foutmelding:

Oeps! Deze pagina bestaat niet.
icon

Beste antwoord door Ernst 19 August 2015, 16:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi gkottier, wat leuk dat je weet terug bent op het forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.

Kun je misschien aangeven welke bovenste regel je precies bedoelt? Op welke pagina ben je dan en heb je ook de link daarvan voor me?
Er was vanmorgen onderhoud aan Mijn Simyo, dus voor 09.00 uur had je een melding van werkzaamheden kunnen zien. Dan dat het geweest zijn?
Badge
Hoi Ernst, het is volgens mij op iedere pagina van jullie website, dus ook waar je nu op zit.
Het is het rijtje Forum VriendenDeal Mijn Simyo Welkom log uit
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ernst,

Heb het nu ook bij mij geconstateerd.

Bij mij deed het voor toen ik al even niet meer op het forum was geweest maar wel ingelogd bleef. Kreeg toen een foutmelding dat de pagina niet bestond.
Bij opnieuw klikken op die pagina richting mijn Simyo kwam ik er, na opnieuw nummer en ww te hebben ingevoerd, wel op.

Voldoende informatie zo?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gkottier & Maikel.twinnie,

Bedankt voor jullie extra toelichting. Ik begrijp nu inderdaad waar jullie het over hebben. Dit probleem is bij ons bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De omweg die Maikel.twinnie aangeeft werkt voor nu het best. Lukt dit voor jou ook Gkottier?

Groetjes,
Angela
Badge
Die omweg lukt. Groetjes.
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te zien Gkottier 🙂 Het is even lastig maar voor nu is dit de beste oplossing. We doen ons best om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.

Groetjes,
Angela

Reageer