Skip to main content
Durf mijn prepaid beltegoed niet meer op te waarderen, omdat er dan ongevraagd geld van mijn account wordt af geschreven. Ik heb een WhatsApp -achtig bedrijf schijnbaar opdracht gegeven geld af te schrijven via het sturen van een SMS. Ik wil echter NIET. Wat moet ik nu doen?
Hoi Corsttim,



Welkom op het Simyo Forum.



Voor whatsapp betaal je 0.89 cent per jaar via SMS.

Dit verstuurd Whatsapp bij mijn weten zelf zonder jou tussenkomst.

Je hebt er immers de rechten voor gegeven.

Betaal je dat niet kan je ook niet meer appen!



Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi Corsttim,



Welkom op het Simyo Forum.



Voor whatsapp betaal je 0.89 cent per jaar via SMS.

Dit verstuurd Whatsapp bij mijn weten zelf zonder jou tussenkomst.

Je hebt er immers de rechten voor gegeven.

Betaal je dat niet kan je ook niet meer appen!



Heb ik je zo goed geholpen?




Het gaat niet om Whatsapp zelf maar een Whatsapp achtige app waar je dus schijnbaar voor moet betalen.



Ben wel benieuwd naar de naam van deze App.



Corsttim kan beter naar http://www.payinfo.nl/ gaan en daar een blokkade opzetten. De site spreekt voor zich.
Hoi Corsttim,



Wat vervelend dat je door zo'n app geen beltegoed meer durft aan te schaffen. Raytje verwijst je gelukkig al naar www.payinfo.nl. Dit is een soort bel-me-niet register voor betaalde sms-diensten. Daarnaast kun je ook altijd STOP terug sms'en naar het betreffende nummer.



Wil je voorkomen dat je ooit nog betaalde sms'jes terugvindt in je verbruik, kunnen wij dit ook permanent voor je blokkeren. Let er hierbij wel op dat je niet meer naar bijvoorbeeld radiospelletjes kunt sms'en. Als je dit wilt, laat het me dan weten.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie maikel.twinnie en uiteraard Raytje bedankt voor het antwoord 🙂!

Reageer