.

Beantwoord

Officiele Simyo app

  • 5 September 2013
  • 6 reacties
  • 1073 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik kan de simyo-app niet op de simyo-website vinden om te downloaden. Als ik de app via Google Play download, hoe weet ik dan dat het de officiele app is en niet een nep-app van iemand die mijn telefoonnummer en wachtwoord wil weten?
icon

Beste antwoord door MartijnR 5 September 2013, 17:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Dat weet je door de naam "Mijn Simyo" hier de link: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo&hl=nl
Ik krijg het niet voor elkaar om de Simyo app te downloden via google play voor mijn W8 phone Huawei W8.
volgens mij kan er daar allen voor Android gedownlood.
Reputatie 3
Badge +9
Dat klopt omdat de app alleen voor android en iOS momenteel beschikbaar is. Omdat je over google play sprak dacht ik dat je een telefoon met android hebt.
Badge +6
Ik krijg het niet voor elkaar om de Simyo app te downloden via google play voor mijn W8 phone Huawei W8.
volgens mij kan er daar allen voor Android gedownlood.


Hoi Gert Vink,

Welkom op het forum!
Zoals MartijnĀ® aangeeft is de officiĆ«le app nog niet beschikbaar voor Windows Phone. Zodra de app beschikbaar is zullen wij dit bekend maken op onze site.

@ MartijnĀ® Bednakt voor het meedenken.
Badge
Ik krijg het niet voor elkaar om de Simyo app te downloden via google play voor mijn W8 phone Huawei W8.
volgens mij kan er daar allen voor Android gedownlood.


Beste Gert,
zoek in de WindowsPhone Store op de app Simmiestatus
Deze toont je data en bel/sms minuten.

Beste Natascha,
Waarom durven de moderators, als Simyo vertegenwoordigers, niet aan te geven dat er een NIET officiele app is. Het is wel een app die werkt.
Het was mijn gedachte dat dit forum er is om mensen te helpen. De enige hulp die jullie in dit geval bieden is verwijzen naar een officiele app van Simyo die inmiddel al meer dan 6 maanden beloofd word maar er nog steeds niet is.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi dombo,

Wij verwijzen regelmatig naar apps die niet van Simyo zijn. Moderators zijn hier om klanten te helpen en hebben daarbij geen 'marketing' gedachtes. Voor Windows Phone gebruikers is er op dit moment geen officiƫle Simyo app. Een andere app gebruiken is dus zeker handig. Wel zullen we altijd aangeven dat wanneer we het over een niet Simyo app gaat, klanten er wel rekening mee moeten houden dat we geen invloed op de app kunnen uitoefenen en er geen rechten aan ontleend kunnen worden.

In ieder geval bedankt voor je tip :)

Groetjes,

Alex

Reageer