Ik heb ondertussen bijna 3 maanden geleden gebrobeerd om over te stappen van mijn Simyo Prepaid naar een Simyo sim only abbonement.
Daarbij vind ik het belangrijk dat ik mijn oude nummer behoud.
Bij het aanvragen daarvan, is nergens duidelijkheid te vinden.
Ten eerste kreeg ik een nieuwe simkaart die ik online eerst moest activeren om nummerbehoud aan te kunnen vragen.
Bij het activeren van de sim-kaart op mijn simyo, werd er gezegd dat mijn bundel pas geactiveerd werd wanneer ik de sim-kaart ook daadwerkelijk in gebruik nam.
Toen ik vervolgens mijn nummer behoud aanvroeg, kreeg ik bericht dat deze aanvraag was afgewezen, maar de reden daarvoor was onduidelijk.
Tot 3 keer toe heb ik geprobeerd mijn nummer over te laten zetten en alle keren werd dit afgewezen met als rede dat mijn vorige provider het nummer niet wou overzetten, terwijl jullie mijn vorige provider zijn.
Ondertussen heb ik dus echt geen idee meer hoe ik mijn nummer nou eigenlijk moet overzetten en om het nog mooier te maken heb ik gisteren de factuur van de maand mei moeten betalen, terwijl ik mijn abbonement nog niet eens geactiveerd heb, laat staan gebruikt heb.
Het zou fijn zijn als jullie in de mail en op de "mijn simyo" pagina wat duidelijker gaan zijn, want ik word hier helemaal gek van.
Mvg, Nick
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie