.

Beantwoord

Nummer simkaart bij Mijn Simyo ?!?!

  • 13 August 2013
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 7
Ik weet niet zeker of ik dit al eens eerder heb verzocht, in dat geval excuses voor mij herhaalde vraag, maar kan het niet tot de mogelijkheden gaan behoren om het nummer van de simkaart zichtbaar te krijgen bij je Mijn Simyo?
Dit zou een ieder, zowel de klant áls de medewerkers van Simyo, tijd en moeite schelen.
icon

Beste antwoord door Kim 15 August 2013, 10:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat dat niet te doen is, aangezien er nog weleens nieuwe simkaarten besteld worden.
Reputatie 7
Hmm, ik ben er niet zo geheel in thuis, maar zodra je een simkaart activeert zou dit nummer toch ook direct zichtbaar gemaakt kunnen worden op je Mijn Simyo?
Reputatie 3
Badge +9
Maar dan heb je het nummer toch al !
Reputatie 7
Hahahaha, klopt!! Echter, de klanten die om een simkaartnummer vragen hebben of een verknipte kaart waarop dit niet meer leesbaar is en/of ze gooien de doosjes weg waarin de simkaart wordt verzonden.

Op dit forum worden veel verzoeken neergelegd door klanten met de vraag of hen het nummer van hun simkaart kan worden gegeven. Om deze verzoeken te verminderen of gewon uit te sluiten vraag ik mij af of het een optie is om het simkaartnummer onder je Mijn Simyo zichtbaar te laten krijgen.
Badge +6
Ik weet niet zeker of ik dit al eens eerder heb verzocht, in dat geval excuses voor mij herhaalde vraag, maar kan het niet tot de mogelijkheden gaan behoren om het nummer van de simkaart zichtbaar te krijgen bij je Mijn Simyo?
Dit zou een ieder, zowel de klant áls de medewerkers van Simyo, tijd en moeite schelen.


Hoi RicoK en Martijn®,

Ik begrijp absoluut de suggestie en dit zou inderdaad voor klanten erg handig zijn als zij hun simkaartnummer terug konden vinden op Mijn Simyo 🙂.

Echter is er bewust voor gekozen om vanwege veiligheidsredenen het simkaartnummer niet op Mijn Simyo weer te geven.
Reputatie 7

Echter is er bewust voor gekozen om vanwege veiligheidsredenen het simkaartnummer niet op Mijn Simyo weer te geven.


Ja, ik kan me het weer herinneren. Een dergelijke reactie is dezelfde reactie als dat ik eerder ontving...:p.

Ik kan deze houding van Simyo wel begrijpen, maar heb er ergens ook wel wat moeite mee. Want over welke veiligheidsredenen hebben we het hier nu? Is Simyo onzeker over haar eigen veiligheidsmaatregelen? Of wil Simyo haar klanten beschermen, omdat deze niet een afdoende wachtwoord instellen op hun Mijn Simyo?

Ik persoonlijk kan me een soort van 'storen' aan al die verzoeken om simkaartnummers....:o. Want hoe moelijk kan het zijn om de stukken/documenten/emails etc etc van Simyo op een daartoe bestemde plaats op te bergen? 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Bij mijn weten is er geen enkele provider waar je op je persoonlijke pagina je simkaartnummer te zien krijgt. Althans dat is mijn ervaring met diverse providers zowel hier in de UK als in NL. De reden hiervoor is niet van technische aard want het zichtbaar maken van dat nummer is een fluitje van een cent.
Badge +6
Ja, ik kan me het weer herinneren. Een dergelijke reactie is dezelfde reactie als dat ik eerder ontving...:p.

Ik kan deze houding van Simyo wel begrijpen, maar heb er ergens ook wel wat moeite mee. Want over welke veiligheidsredenen hebben we het hier nu? Is Simyo onzeker over haar eigen veiligheidsmaatregelen? Of wil Simyo haar klanten beschermen, omdat deze niet een afdoende wachtwoord instellen op hun Mijn Simyo?

Ik persoonlijk kan me een soort van 'storen' aan al die verzoeken om simkaartnummers....:o. Want hoe moelijk kan het zijn om de stukken/documenten/emails etc etc van Simyo op een daartoe bestemde plaats op te bergen? 🆒


Hoi RicoK,

Het wachtwoord van mijn simyo is veilig genoeg om je persoonlijke gegevens te beschermen. Echter is het helaas wel zo dat wie kwaad wilt en weet hoe het werkt op je persoonlijke pagina kan komen. Dat is de reden dat er gekozen is om het simkaartnummer niet weer te geven op de persoonlijke pagina.


Bij mijn weten is er geen enkele provider waar je op je persoonlijke pagina je simkaartnummer te zien krijgt. Althans dat is mijn ervaring met diverse providers zowel hier in de UK als in NL. De reden hiervoor is niet van technische aard want het zichtbaar maken van dat nummer is een fluitje van een cent.

Hoi Scotsman,

Volgens mij is Simyo ook niet de enige provider die dit niet doet. Mijn provider doet dit namelijk ook niet.

Reageer