.

Beantwoord

Nog steeds geen goede app voor iphone 5s. Wat gaat Simyo hier aan doen?

  • 24 March 2016
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Badge
Beste simyo jullie moeten je schamen dat er nog steeds geen goedwerkende app is voor de iphone 5s en niet de schuld bij apple neerleggen.
Simyo heeft de app geupdate en daarna ontstonden de klachten dit is u probleem Simyo dus maak dit inorde of bied de oude app aan aan u iphone 5s klanten. Ik ben een zeer ontevreden klant en wil gewoon mijn verbruik kunnen bekijken Simyo schaam u en doe hier wat aan want de gebruikers horen niets meer!!
icon

Beste antwoord door Tiury 24 March 2016, 14:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lady51,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het erg vervelend vind voor je dat de Mijn Simyo app het niet goed doet bij je. Ik heb het even om mij heen gevraagd bij collega's met een iPhone 5s, maar die hebben allemaal een werkzame app. Ik hoop daarom dat je het goed vindt dat we ons niet gaan schamen hiervoor, maar dat ik je eerst liever help met dit probleem.

Kun je ons vertellen wat er niet werkt? Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury

Reageer