Hoi allemaal,
Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.
We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.
Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.
Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.
Groetjes,
Alex
Bladzijde 1 / 10
Hmmm... als je op Anders, namelijk... klikt, wordt meteen je stem geregistreerd zonder dat je de kans krijgt je keuze nader te specificeren. Is dit de bedoeling?
Ik koos voor dat antwoord, in de hoop dat ik vervolgens kon zeggen hoe fijn het zou zijn als ook prepaid aansluitingen door de app ondersteund zouden gaan worden...
Ik koos voor dat antwoord, in de hoop dat ik vervolgens kon zeggen hoe fijn het zou zijn als ook prepaid aansluitingen door de app ondersteund zouden gaan worden...
Ja prepaid aansluiting, met de mogelijkheid voor prepaid en abonnement om ook je hoeveelheid negatief beltegoed of internetbundel in te zien.
Verbruikskosten van de huidige maand bekijken kan nu niet. Zelfs gewoon het bedrag hoever je buiten de bundel bent gegaan kan je niet zien en dat is toch wel een gemis. Widget mis ik nog, maar ik geloof dat die er wel al komt.
Ik mis in het lijstje notificaties, zodat je via de app notificaties kan krijgen op zelf instelbare momenten. (meer dan X euro buiten de bundel besteed(per dag/week/maand?), minder dan X MB internet bundel over, minder dan X min/sms in de bundel over, internet dag-, week- of maandbundel verlopen(qua tijd en MBs).)
Prepaid ondersteuning is inderdaad ook een hele goeie! Misschien gelijk met de optie om internet dagbundels te bestellen...
Waarschuwing als 3G aanstaat maar de klant geen databundel heeft?
Doe die eerste van dit lijstje maar eerst! De andere wil ik ook!
Ik mis in het lijstje notificaties, zodat je via de app notificaties kan krijgen op zelf instelbare momenten. (meer dan X euro buiten de bundel besteed(per dag/week/maand?), minder dan X MB internet bundel over, minder dan X min/sms in de bundel over, internet dag-, week- of maandbundel verlopen(qua tijd en MBs).)
Prepaid ondersteuning is inderdaad ook een hele goeie! Misschien gelijk met de optie om internet dagbundels te bestellen...
Waarschuwing als 3G aanstaat maar de klant geen databundel heeft?
Doe die eerste van dit lijstje maar eerst! De andere wil ik ook!
Ik zal mijzelf even voorstellen: mijn naam is Kevin en ik ben binnen Simyo als Productmanager aangesteld om de Simyo-app verder te ontwikkelen. Op andere plaatsen ben ik al bijna aan jaar binnen Simyo actief en nu begin ik aan het uitdagende Simyo-app project.
Er is al heel veel informatie over het verder ontwikkelen van de Simyo-app, maar ik wil het over een andere boeg gooien:
Tot nu toe hebben wij bepaald hoe we het willen doen en hebben we grote projecten gemaakt van de app. Dit heeft er toe geleid dat er veel vertraging was. Erg vervelend voor onze klanten, die terecht wachten op nieuwe features.
Hierdoor heb ik besloten te proberen iedere maand wat kleins toe te voegen. Dus niet meer proberen drie of vier dingen in een keer toe te voegen, maar telkens één verbeterpunt kiezen. Die verbetering toevoegen aan de app en dan opnieuw kijken wat er het beste kan worden toegevoegd. Telkens opnieuw ijken we wat de hoogste prioriteit heeft voor onze klanten en voegen we dat toe. Een heel dynamisch proces.
Om nu verder in te gaan op wat jullie al gezegd hebben:
Scotsman & Martijn: Dit is interessante informatie om te lezen. Op het moment dat we de eerste versie van de Simyo-app ontwikkelden, bleek uit onderzoek dat er maar weinig prepaid-klanten zaten te wachten op een Simyo-app.
Nu direct al twee klanten die met smart wachten op een versie voor prepaid...
Groentjuh: In ons to-do lijstje hebben we de notificaties en het buitenbundelverbruik tonen in de app ook opgenomen, maar tot op heden is er nog geen ruimte geweest dit te implementeren. Zoals ik hierboven al uitlegde, gaan we samen kijken naar wat het meest belangrijk is en dus prioriteit heeft. Bedankt voor je tips!
Er is al heel veel informatie over het verder ontwikkelen van de Simyo-app, maar ik wil het over een andere boeg gooien:
Tot nu toe hebben wij bepaald hoe we het willen doen en hebben we grote projecten gemaakt van de app. Dit heeft er toe geleid dat er veel vertraging was. Erg vervelend voor onze klanten, die terecht wachten op nieuwe features.
Hierdoor heb ik besloten te proberen iedere maand wat kleins toe te voegen. Dus niet meer proberen drie of vier dingen in een keer toe te voegen, maar telkens één verbeterpunt kiezen. Die verbetering toevoegen aan de app en dan opnieuw kijken wat er het beste kan worden toegevoegd. Telkens opnieuw ijken we wat de hoogste prioriteit heeft voor onze klanten en voegen we dat toe. Een heel dynamisch proces.
Om nu verder in te gaan op wat jullie al gezegd hebben:
Scotsman & Martijn: Dit is interessante informatie om te lezen. Op het moment dat we de eerste versie van de Simyo-app ontwikkelden, bleek uit onderzoek dat er maar weinig prepaid-klanten zaten te wachten op een Simyo-app.
Nu direct al twee klanten die met smart wachten op een versie voor prepaid...
Groentjuh: In ons to-do lijstje hebben we de notificaties en het buitenbundelverbruik tonen in de app ook opgenomen, maar tot op heden is er nog geen ruimte geweest dit te implementeren. Zoals ik hierboven al uitlegde, gaan we samen kijken naar wat het meest belangrijk is en dus prioriteit heeft. Bedankt voor je tips!
Goedendag,
Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone belbundel vallen terug kunt zien in de app.
Groeten, Marina
Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone belbundel vallen terug kunt zien in de app.
Groeten, Marina
Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone belbundel vallen terug kunt zien in de app.
Groeten, Marina
Hoi Marinaa,
Welkom op het forum!
Bedankt voor je suggestie. Ik zal dit door geven aan de juiste afdeling.
Bij het stemmen is helaas niet de mogelijkheid om meerdere zaken aan te vinken.
Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):
1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.
2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter
3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)
4. inzien facturen vorige maanden
5. tonen storingen op netwerk
6. wijzigen bel/sms/data bundel via app
Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.
Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):
1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.
2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter
3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)
4. inzien facturen vorige maanden
5. tonen storingen op netwerk
6. wijzigen bel/sms/data bundel via app
Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.
Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):
1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.
2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter
3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)
4. inzien facturen vorige maanden
5. tonen storingen op netwerk
6. wijzigen bel/sms/data bundel via app
Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.
Hi pacorob,
Dit zijn goede constructieve tips :D
Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;
1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...
2- De updates van de verbruiksgegevens lopen gelijk met de site, dus ik verwacht niet dat dit vaker geüpdatet gaat worden.
3- Good point
4- Good point
5- Lijkt me lastig om te implementeren, maar zou een mooie optie zijn
6- Very good point
Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen 🙂
Dit zijn goede constructieve tips :D
Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;
1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...
Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen :)
Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.
-Kevin kijkt mee in dit topic, dus hopelijk doet hij wat met je (goede) ideeën 🙂
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.
Hoi dcl,
Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord :)
Groetjes,
Charlene
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord. Hoi dcl, Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord 🙂 Groetjes, Charlene
Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!
Hi dcl,
Het is maar net welke afweging er gemaakt wordt.
Een 4 cijferige PIN is inderdaad nóg korter, alleen heeft Simyo er voor gekozen om hetzelfde wachtwoord te gebruiken als met Mijn Simyo.
Zo hoef je weer niet een nieuwe pincode te verzinnen.
Hoi allemaal,
We hebben app testers nodig. Lijkt het je leuk om onze app te testen? Dan kun je je inschrijven. Er zijn meerdere testdagen. Alle informatie kun je hier vinden.
Zou echt heel leuk zijn als een aantal van jullie mee willen doen!
Groetjes,
Alex
We hebben app testers nodig. Lijkt het je leuk om onze app te testen? Dan kun je je inschrijven. Er zijn meerdere testdagen. Alle informatie kun je hier vinden.
Zou echt heel leuk zijn als een aantal van jullie mee willen doen!
Groetjes,
Alex
Hallo allemaal
heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?
groeten
heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?
groeten
Hallo allemaal
heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?
groeten
Vraag ik me dus ook af.
Voor nu gebruik de app Simmiestatus is 0,99 cent maar met gratis proefversie die gewoon de meeste functionaliteit heeft voor oneindig gebruik zonder reclame.
Het steeds opnieuw moeten inloggen in de app, is inderdaad irritant. Ik wil de app alleen kunnen gebruiken voor het bijhouden van mijn tegoed, en dat werkt nu niet prettig. Bij de app van Telfort bleef je wel altijd ingelogd.
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!
Dan heb je waarschijnlijk een prepaid aansluiting, daar werkt de app nog niet mee.
heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?
groeten
Hoi jellewh12, welkom op het Simyo forum!
We hopen en hopen en hopen dat de app voor Windows Phone snel uitgebracht kan worden! Tot die tijd kun je inderdaad best een andere gebruiken, maar let op: die worden niet actief ondersteund door Simyo maar gebruiken jóuw log in van Mijn Simyo.
Hoi l.vermaas,
Je wordt met de Simyo app inderdaad om de zoveel tijd uitgelogd. Dit is gedaan uit veiligheidsoverweging. Het kan best irritant zijn, dat weten we, vooral omdat de app 'alleen lezen' is...
Volgende versies kunnen heel goed niet meer 'alleen lezen', maar daar kun je misschien wel aanpassingen in doen. En dán wil je niet dat iedereen er zomaar bij kan.
Hoi Adsullata, welkom op het Simyo forum :)
Scotsman maakt hier een goed punt. Je hebt een prepaid aansluiting, en de app is voorlopig enkel nog voor abonnementen. Ik durf niet te zeggen of er een prepaid app komt, maar het zou wel lekker zijn.
@Scotsman: Dank!
Waarom schrappen jullie dat telkens aanloggen niet, veiligheidsoverwegingen is een onzin argument. Mail etc hoef je ook maar een keer in te geven en mocht je telefoon gestolen worden of kwijt raken, dan ga je toch de SIM blokkeren zodat het niet meer uit maakt of wel / niet die app werkt. Ik vind de manier waarop het nu werkt gruwelijk irritant.
Ben ik met je eens, het is ook totaal onlogisch om met een alleen lezen app steeds opnieuw te moeten inloggen.
Misschien komt er verandering in....we wachten geduldig af.
Misschien komt er verandering in....we wachten geduldig af.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.