Skip to main content

.

Hoi allemaal,



Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.



We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.



Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.



Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.



Groetjes,

Alex
Hoi Ton_Blokhuizen & Franswon,



@Ton_Blokhuizen, dat is een goed idee! Het zal wel wat lastiger zijn als jouw zoon wordt uitgelogd uit de app. Hij zal jou dan altijd om het wachtwoord moeten vragen. Als hij het wachtwoord zelf weet, kan hij de bundels alsnog aanvragen. Ik heb jouw idee gelijk op onze 'Wall of Change' gezet 🙂 Bedankt voor het meedenken!



@Franswon, bedankt voor je bericht! Ook dit nemen we weer mee. Ik kan niet garanderen dat dit ingebouwd gaat worden. We gaan natuurlijk al testen met een nieuwe app en ik ben bang dat dit veel werkt vergt. Zeker iets om in de toekomst over na te gaan denken 😃 Bedankt Franswon!



Groetjes,

Angela
Nieuwste Mijn Simyo app gedownload en geïnstalleerd. Echt dat was een grote fout. Kan niet meer inloggen op app.

Heeft instellingen veranderd van mijn telefoon. Moet nu iedere keer extra inloggen van Simyo op telefoon. App verwijderd van telefoon maar de inlog kwelgeest blijft achtervolgen.
Hier ook Wim, de nieuwe update heeft er voor gezorgd dat de app niet bruikbaar meer is.

Simyo, hopelijk wordt dit snel verholpen?
De app werkt prima op mijn S5 Duos, maar ik zie geen widget:(



Android 5.0
Anders, nl.: widget om snel het actuele verbruik te kunnen zien.



De nieuwe versie van de app heeft de widget niet meer (?) Daarom heb ik de oude versie van mijn backup teruggehaald en zal die blijven gebruiken.
Hoi allemaal,



Wat goed om te zien dat jullie je meningen delen over over de nieuwe versie van de Simyo App.



Omdat we graag iets willen doen met jullie ideeën en feedback, hebben wij hier een topic voor aangemaakt. Dit topic vind je hier. Op deze manier creëren we een duidelijk overzicht wat betreft jullie feedback. Bij deze wil ik jullie dan ook vragen om dit in bovengenoemd topic met ons te delen.



Alvast bedankt.



Groetjes,

Angela
Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat elke keer wanneer ik de app wil gebruiken ik opnieuw moet inloggen. Waarom kan de app niet gewoon mijn telefoonnummer/wachtwoord onthouden? Dit zou ik dus graag anders zien!
Hoi EmmaW,



Welkom op het forum!



Heel goed om te lezen dat je feedback over onze app hebt 🙂 Hier kunnen wij zeker iets mee. Alle feedback hierover verzamelen wij via dit topic. Hier vind je ook antwoorden op alle veelgestelde vragen.



Heb je hier wat aan?



Groetjes,

Angela
Sinds een week een nieuwe telefoon en nu dus ook de ellende van de nieuwe mijn Simyo app ik stel keurig een inlogcode in, wat overigens niet hoefde bij de vorige app, en na enige dagen zegt de app dat ik een foute inlogcode ingeef en mijn wachtwoord moet indienen. Vreemde boel geworden hoor vroeger tik je de app aan en bam je ziet je verbruik nu moet ik dus eerst worstelen om in te loggen wat dus niet gaat zoals het hoort, inmiddels heb ik een andere datacounter geinstalleerd en dit werkt stukken beter dan de nieuwe simyo app. Mijn advies of de inlogcode verbeteren of verwijderen en gewoon de oude app weer terug als ik meer wil instellen ga ik sowieso al naar de website omdat ik met mijn grote vingers dat wachtwoord er niet in kan krijgen nu.
Hoi Gewoonrobert,



Wat goed dat jij je feedback over de app met ons deelt 🙂 Hier zijn we heel erg blij mee. Alle feedback hierover verzamelen wij via dit topic. Hier vind je ook antwoorden op alle veelgestelde vragen.



Groetjes,

Angela

Reageer