.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28648 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Wat ik net heel erg heb gemist is een mogelijkheid om je buiten-bundel kosten in de gaten te houden.
Net een week in Frankrijk geweest en na te hebben ontdekt dat je alleen internet in het buitenland écht aan de praat krijgt als je internet hébt in het buitenland, dat is na twee dagen in orde gekomen, wilde ik heel graag weten wat navigeren met Google Maps e.d. per dag nou kostte. Dat is me niet gelukt. Omdat ook als je roaming weer uit zet er toch achtergrond services kunnen blijven draaien (merkte ik toen ik dacht dat G. Navigatie het toch deed ondanks data uitgezet) is dat best bedreigend.

Persoonlijk vind ik de buiten-bundel kosten sowieso veel belangrijker dan het aantal belminuten dat ik deze maand nog heb - wat geeft de app eigenlijk aan als je minuten op zijn?


Hoi Maaike,

Het kunnen inzien van de buiten de bundel kosten zou inderdaad een goede toevoeging zijn. Zoals franswon aangeeft is het wel lastig om je verbruik uit het buitenland direct te tonen, want dan zijn we inderdaad ook afhankelijk van de buitenlandse provider. Wel een goede suggestie 🙂.

Tip: tovoeging aan Simyo app.....  meerdere nummers/gebruikers

Welkom op het forum Foxx,

Bedankt voor je tip 🙂. De Mijn Simyo omgeving is hier op dit moment nog niet op ingericht. Het zou bijvoorbeeld een welkome toevoeging zijn voor de zakelijke markt. Alleen Simyo richt zich nog niet op die doelgroep. Maar we staan altijd open voor nieuwe ideeën. Wat vind je verder van de app?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Er is weer een update beschikbaar voor de app. Je kunt nu namelijk een demo van de app inzien. Dat betekent dat je de hele app van binnen en buiten kunt zien zonder dat je hoeft in te loggen 🙂. Handig?

Groetjes,

Alex
ik wil dat de app ook voor oud low-call gebruikers beschikbaar is. Ik wil ook gebruik kunnen maken van de app. Dat het nu niet kan is hetzelfde als dat ik niet zou kunnen inloggen op de site, ook belachelijk toch?
Badge +8
Hoi Anelso,

Sorry voor de late reactie. Je bericht was er bij ingeschoten 😞 Welkom op het forum in ieder geval, en bedankt voor je suggestie.
Waarom het nu niet mogelijk is voor jou als LowCallgebruiker om van de app gebruik te maken, is dat de Lowcall-vorm technisch heel anders in elkaar zit als de Simyo abonnementen of de Simyo prepaid aansluiting.
LowCall is een vorm die we destijds hebben overgenomen, maar waar wij verder niet aan kunnen sleutelen. Je kunt uiteraard wel overstappen naar een Simyo abonnement of een Simyo prepaid. Die constructies passen wel in de app.
Zou je eventueel overwegen om over te stappen?

Groetjes,
Charlene
Ik wil mijn kinderen over zetten naar een Simyo abbonement. Eén heeft al een prepaid Simyo. De abbonementen zullen staan op mijn naam en dat is het probleem niet, maar nu wil ik via de Simyo-app 2 nummers kunnen monitoren. Net de app geinstalleerd en gezien dat dat dus nog niet kan. Bij de T-Mobile app kun je tegenwoordig wel meerdere accounts via de app bekijken (verbruik, etc).
Dus als ik een wens heb voor de Simyo app dan zou het zijn om meerdere accounts/06-nummers te kunnen (via 1 login )
Reputatie 2
Badge +6
Hoi BPontheMove,

Welkom op het forum :)

Bedankt voor je feedback, een zeer goed punt dat je maakt! Ik geef het door aan de productmanager. Voor nu zul je toch apart moeten inloggen met de verschillende nummers. Hopelijk nemen ze je idee mee in de volgende update 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Het zou overigens ook fijn zijn als de app iets stabieler werkt of beter gezegd de verbinding met facturen/historie database. Ik krijg vrij vaak de melding dat er even geen verbinding mogelijk is met de database of iets dergelijks als ik facturen of historie in de iOS app wil bekijken (iOS7.1.1 / iPhone 4S, laatste versie Mijn Simyo app). Op dit moment werkt de app wel correct. Het lijkt dat de database het aantal verzoeken soms niet aankan. 
Badge +6
Hoi pacorob,

Nou zijn we sindskort over op nieuwe hardware, waardoor dit soort issues niet meer zouden moeten voorkomen, ook zou de app in het algemeen sneller moeten zijn.

Daarom ben ik erg benieuwd of ook jij ervaart dat het is opgelost. Zou je ons hiervan op de hoogte willen houden? 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pacorob,

Nou zijn we sindskort over op nieuwe hardware, waardoor dit soort issues niet meer zouden moeten voorkomen, ook zou de app in het algemeen sneller moeten zijn.

Daarom ben ik erg benieuwd of ook jij ervaart dat het is opgelost. Zou je ons hiervan op de hoogte willen houden? :)


Ik had dat eerder gelezen, maar voor zover ik weet zijn die wijzigingen al langer geleden doorgevoerd.
Ik had vorige week nog gegereld dat de verbinding niet tot stand kwam en daardoor o.a. geen factuur informatie zichtbaar was.
Geen groot probleem zolang het over het algemeen maar werkt. 
Badge +6
Hoi pacorob,

We voeren wel vaker wijzigingen door, maar dat we over zijn op nieuwe hardware is echt pas sinds kort :)

Ik hoor het graag van je of je ervaart dat de app inderdaad stabieler is de komende tijd!
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pacorob,

We voeren wel vaker wijzigingen door, maar dat we over zijn op nieuwe hardware is echt pas sinds kort :)

Ik hoor het graag van je of je ervaart dat de app inderdaad stabieler is de komende tijd!


Helaas nog steeds instabiel qua app. Gisteravond om 23.00 uur weer de melding in de gehele app (Factuur/overgebleven belminuten/sms, enz.) en nu om 11.18 uur nog steeds de melding 'Sorry er ging even iets mis'. Enkele dagen geleden werkte de app nog wel prima. Ik heb dit overigens eerder weleens gehad en toen was het verwijderen van de app zoals hier eerder is genoemd niet nodig. Het lag toen puur aan de server die bij Simyo overbelast was of eruit lag.

Verversen en app volledig afsluiten en openen helpt niet. Ik heb zowel thuis en op werk een prima WIFI verbinding (andere apps die internet nodig hebben werken prima) en gebruik de laatste versie van de Mijn Simyo app op iOS7.1.1 met iPhone 4S. 

Ik zie nu ook in het andere topic dat ik niet de enige ben. 
Zou graag mijn beltegoed graag gelijk op m'n overzicht willen zien, en niet na 7-8 uur!!!
Reputatie 7
Badge +9
Voor het aanbieden van deze gegevens is Simyo afhankelijk van de netwerkoperator, KPN in dit geval. Zodra KPN dit 'live' aanlevert zal dit ook wel in Mijn Simyo en de app zichtbaar worden.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pacorob,

We voeren wel vaker wijzigingen door, maar dat we over zijn op nieuwe hardware is echt pas sinds kort :)

Ik hoor het graag van je of je ervaart dat de app inderdaad stabieler is de komende tijd!


Verversen en app volledig afsluiten en openen helpt niet. Ik heb zowel thuis en op werk een prima WIFI verbinding (andere apps die internet nodig hebben werken prima) en gebruik de laatste versie van de Mijn Simyo app op iOS7.1.1 met iPhone 4S. 

Ik zie nu ook in het andere topic dat ik niet de enige ben. 


Uiteindelijk vandaag uitgelogd in de app en opnieuw ingelogd en dat verhielp het probleem dit keer. Had ik eerder moeten doen. 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Berendina engelbarts, franswon en pacorob,

@Berendina engelbarts, welkom op het forum :)

Er zit een vertraging in het verweken van de verbruiksgegevens. Dat is wat franswon ook al aangeeft. Een vertraging van 4 uur is gemiddeld. De app loopt daarmee gelijk met de gegevens die je op Mijn Simyo ziet.

@paracob, uitloggen en weer inloggen was nu de oplossing inderdaad. Door een update in onze systemen konden sommige klanten niet meer gebruik maken van de app. Pas na opnieuw inloggen werkte het weer. Dit zou nu geen probleem meer moeten zijn en de app werkt gewoon naar behoren 🙂
Hallo,
ik heb 2 kinderen met een simyo abonnement, op 2 verschillende apparaten de app geinstalleerd zodat ik toch beide tegoeden kan bijhouden. De app valt mij zwaar tegen...ik krijg nooit actuele informatie. Ik lees op dit forum berichten dat de app 1 à 2 keer per dag ververst wordt, maar dat klopt hier helemaal niet. Bij 1 van de 2 abonnementen staat op dit moment het beltegoed nog op 4 september 20.23 uur, terwijl ik zeker weet dat er na die tijd gebruik is gemaakt van het tegoed. Vandaag is het 8 september, dit betekent een vertraging van 3,5 dag! Is deze app een wassen neus? Of is er sprake van een storing?
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum atimman,

Er was inderdaad een storing, zo te zien op mijn toestel is alles weer in orde, ik hoop bij jou ook inmiddels.
Bedankt!

Nee helaas...het beltegoed is nu verschoven naar 5 sep om 15.57 uur...echt jammer, het abonnement van mijn zoon staat zelfs op 4 sept  14:22 uur, hij heeft me zeker weten gisteren nog een aantal keer gebeld.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi atimman,

Is het bij je kids nog steeds zo vertraagd? We hebben namelijk vanmorgen bevestigd gekregen dat gisteravond werkelijk álle achterstanden ingelopen waren.
hallo,

bedankt voor je reactie!
de ene staat op 9 sept 8 uur en de ander op 9 sept 10.10 het is dus al een stuk minder vertraagd, maar even goed nog een hele dag in ons geval.
Badge +6
Hoi atimman,

Ik ben benieuwd of het inmiddels wel weer up to date is? 🙂
Badge
Kevin begon zo positief en hoopgevend aan het begin van deze thread:



Ik zal mijzelf even voorstellen: mijn naam is Kevin en ik ben binnen Simyo als Productmanager aangesteld om de Simyo-app verder te ontwikkelen.[....] Hierdoor heb ik besloten te proberen iedere maand wat kleins toe te voegen. 



En toen was het sinds mei stil.... ligt het hele project nu stil? Ik heb iig nog weinig gezien van alle goed aangedragen ideeen...
Badge +3
Je hebt gelijk Prosperot. Dit topic was mij enigszins ontgaan de laatste maanden. Als Product Manager houd ik me met meer dingen bezig dan alleen de Simyo App. Het wil dan wel eens voorkomen dat werken aan andere projecten ervoor zorgt dat je belangrijke projecten zoals de Simyo App niet de aandacht geeft die ze verdienen.

Op dit moment zijn we druk bezig de laatste stappen in de nieuwste versie van de Simyo App te testen. In deze versie wordt het mogelijk je bundels te wijzigen via de App. Super handig!

Vooralsnog wordt dat wel de laatste grote wijziging die we op dit moment gaan uitvoeren. Dat komt doordat andere projecten voorrang hebben. Wanneer we de verdere ontwikkeling van de app weer gaan oppakken is nu onduidelijk. Zodra het gebeurt, dan zal dat ook niet meer via dit topic gaan. Door de toevoeging van het 'Denk mee'-forum, is het zo dat voor de toekomst dat de beste plek is om verbeteringen aan de app op te starten.
Badge +1
Nu kun je in de Simyo app je verbuik nakijken. Maar waarom is dit ook noiet mogelijk als je in het buitenland zit?
Ik wil graag in het buitenland kunnen zien hoeveel data ik al verbruikt heb.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Franky076,

Dat heb je goed opgemerkt 🙂 Er is inderdaad geen meter voor in de App. Dit kun je wel terugvinden als je op Mijn Simyo gaat naar het tabblad verbruikt en vervolgens klikt op de huidige maand. Hier zie je alle verbruikskosten en je bel/internet geschiedenis. Ik zal eens een balletje voor je opgooien om te kijken of het mogelijk is om dit overzicht in de App te verwerken.

Reageer