.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28649 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja prepaid aansluiting, met de mogelijkheid voor prepaid en abonnement om ook je hoeveelheid negatief beltegoed of internetbundel in te zien.
Reputatie 7
Badge +9
Verbruikskosten van de huidige maand bekijken kan nu niet. Zelfs gewoon het bedrag hoever je buiten de bundel bent gegaan kan je niet zien en dat is toch wel een gemis. Widget mis ik nog, maar ik geloof dat die er wel al komt.

Ik mis in het lijstje notificaties, zodat je via de app notificaties kan krijgen op zelf instelbare momenten. (meer dan X euro buiten de bundel besteed(per dag/week/maand?), minder dan X MB internet bundel over, minder dan X min/sms in de bundel over, internet dag-, week- of maandbundel verlopen(qua tijd en MBs).)

Prepaid ondersteuning is inderdaad ook een hele goeie! Misschien gelijk met de optie om internet dagbundels te bestellen...

Waarschuwing als 3G aanstaat maar de klant geen databundel heeft?

Doe die eerste van dit lijstje maar eerst! De andere wil ik ook!
Badge +6
Goedendag,

Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone  belbundel vallen terug kunt zien in de app.

Groeten, Marina


Hoi Marinaa,

Welkom op het forum!
Bedankt voor je suggestie. Ik zal dit door geven aan de juiste afdeling.
Reputatie 1
Badge +1
Hi pacorob,

Dit zijn goede constructieve tips :D

Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;

1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...

Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen :)


Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.
Reputatie 5
Badge +11
Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.

-Kevin kijkt mee in dit topic, dus hopelijk doet hij wat met je (goede) ideeën 🙂
Badge
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.
Badge +8
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.

Hoi dcl,

Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord. Hoi dcl, Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord 🙂 Groetjes, Charlene

Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!
Reputatie 5
Badge +11
Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!


Hi dcl,
Het is maar net welke afweging er gemaakt wordt.
Een 4 cijferige PIN is inderdaad nóg korter, alleen heeft Simyo er voor gekozen om hetzelfde wachtwoord te gebruiken als met Mijn Simyo.
Zo hoef je weer niet een nieuwe pincode te verzinnen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

We hebben app testers nodig. Lijkt het je leuk om onze app te testen? Dan kun je je inschrijven. Er zijn meerdere testdagen. Alle informatie kun je hier vinden.

Zou echt heel leuk zijn als een aantal van jullie mee willen doen!

Groetjes,

Alex

Reageer