Skip to main content
Hoi allemaal,



Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.



We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.



Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.



Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.



Groetjes,

Alex
Ja prepaid aansluiting, met de mogelijkheid voor prepaid en abonnement om ook je hoeveelheid negatief beltegoed of internetbundel in te zien.
Verbruikskosten van de huidige maand bekijken kan nu niet. Zelfs gewoon het bedrag hoever je buiten de bundel bent gegaan kan je niet zien en dat is toch wel een gemis. Widget mis ik nog, maar ik geloof dat die er wel al komt.



Ik mis in het lijstje notificaties, zodat je via de app notificaties kan krijgen op zelf instelbare momenten. (meer dan X euro buiten de bundel besteed(per dag/week/maand?), minder dan X MB internet bundel over, minder dan X min/sms in de bundel over, internet dag-, week- of maandbundel verlopen(qua tijd en MBs).)



Prepaid ondersteuning is inderdaad ook een hele goeie! Misschien gelijk met de optie om internet dagbundels te bestellen...



Waarschuwing als 3G aanstaat maar de klant geen databundel heeft?



Doe die eerste van dit lijstje maar eerst! De andere wil ik ook!
Goedendag,



Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone  belbundel vallen terug kunt zien in de app.



Groeten, Marina




Hoi Marinaa,



Welkom op het forum!

Bedankt voor je suggestie. Ik zal dit door geven aan de juiste afdeling.
Hi pacorob,



Dit zijn goede constructieve tips :D



Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;



1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...



Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen :)




Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.
Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.



-Kevin kijkt mee in dit topic, dus hopelijk doet hij wat met je (goede) ideeën 🙂
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.



Hoi dcl,



Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord :)



Groetjes,

Charlene
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord. Hoi dcl, Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord 🙂 Groetjes, Charlene


Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)

Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!
Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)

Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!




Hi dcl,

Het is maar net welke afweging er gemaakt wordt.

Een 4 cijferige PIN is inderdaad nóg korter, alleen heeft Simyo er voor gekozen om hetzelfde wachtwoord te gebruiken als met Mijn Simyo.

Zo hoef je weer niet een nieuwe pincode te verzinnen.
Hoi allemaal,



We hebben app testers nodig. Lijkt het je leuk om onze app te testen? Dan kun je je inschrijven. Er zijn meerdere testdagen. Alle informatie kun je hier vinden.



Zou echt heel leuk zijn als een aantal van jullie mee willen doen!



Groetjes,



Alex

Reageer