Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 september 2013
  • 235 reacties
  • 28625 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.

We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.

Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.

Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.

Groetjes,
Alex

Welke optie moet worden toegevoegd aan de Simyo app?


235 reacties

Hmmm... als je op Anders, namelijk...  klikt, wordt meteen je stem geregistreerd zonder dat je de kans krijgt je keuze nader te specificeren. Is dit de bedoeling?

Ik koos voor dat antwoord, in de hoop dat ik vervolgens kon zeggen hoe fijn het zou zijn als ook prepaid aansluitingen door de app ondersteund zouden gaan worden...
Reputatie 3
Badge +9
Ja prepaid aansluiting, met de mogelijkheid voor prepaid en abonnement om ook je hoeveelheid negatief beltegoed of internetbundel in te zien.
Reputatie 7
Badge +9
Verbruikskosten van de huidige maand bekijken kan nu niet. Zelfs gewoon het bedrag hoever je buiten de bundel bent gegaan kan je niet zien en dat is toch wel een gemis. Widget mis ik nog, maar ik geloof dat die er wel al komt.

Ik mis in het lijstje notificaties, zodat je via de app notificaties kan krijgen op zelf instelbare momenten. (meer dan X euro buiten de bundel besteed(per dag/week/maand?), minder dan X MB internet bundel over, minder dan X min/sms in de bundel over, internet dag-, week- of maandbundel verlopen(qua tijd en MBs).)

Prepaid ondersteuning is inderdaad ook een hele goeie! Misschien gelijk met de optie om internet dagbundels te bestellen...

Waarschuwing als 3G aanstaat maar de klant geen databundel heeft?

Doe die eerste van dit lijstje maar eerst! De andere wil ik ook!
Badge +3
Ik zal mijzelf even voorstellen: mijn naam is Kevin en ik ben binnen Simyo als Productmanager aangesteld om de Simyo-app verder te ontwikkelen. Op andere plaatsen ben ik al bijna aan jaar binnen Simyo actief en nu begin ik aan het uitdagende Simyo-app project.

Er is al heel veel informatie over het verder ontwikkelen van de Simyo-app, maar ik wil het over een andere boeg gooien:

Tot nu toe hebben wij bepaald hoe we het willen doen en hebben we grote projecten gemaakt van de app. Dit heeft er toe geleid dat er veel vertraging was. Erg vervelend voor onze klanten, die terecht wachten op nieuwe features.

Hierdoor heb ik besloten te proberen iedere maand wat kleins toe te voegen. Dus niet meer proberen drie of vier dingen in een keer toe te voegen, maar telkens één verbeterpunt kiezen. Die verbetering toevoegen aan de app en dan opnieuw kijken wat er het beste kan worden toegevoegd. Telkens opnieuw ijken we wat de hoogste prioriteit heeft voor onze klanten en voegen we dat toe. Een heel dynamisch proces.

Om nu verder in te gaan op wat jullie al gezegd hebben:

Scotsman & Martijn®: Dit is interessante informatie om te lezen. Op het moment dat we de eerste versie van de Simyo-app ontwikkelden, bleek uit onderzoek dat er maar weinig prepaid-klanten zaten te wachten op een Simyo-app.

Nu direct al twee klanten die met smart wachten op een versie voor prepaid...

Groentjuh: In ons to-do lijstje hebben we de notificaties en het buitenbundelverbruik tonen in de app ook opgenomen, maar tot op heden is er nog geen ruimte geweest dit te implementeren. Zoals ik hierboven al uitlegde, gaan we samen kijken naar wat het meest belangrijk is en dus prioriteit heeft. Bedankt voor je tips!
Goedendag,

Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone  belbundel vallen terug kunt zien in de app.

Groeten, Marina
Badge +6
Goedendag,

Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone  belbundel vallen terug kunt zien in de app.

Groeten, Marina


Hoi Marinaa,

Welkom op het forum!
Bedankt voor je suggestie. Ik zal dit door geven aan de juiste afdeling.
Reputatie 1
Badge +1
Bij het stemmen is helaas niet de mogelijkheid om meerdere zaken aan te vinken.

Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):

1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.

2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter

3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)

4. inzien facturen vorige maanden

5. tonen storingen op netwerk

6. wijzigen bel/sms/data bundel via app

Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.
Reputatie 5
Badge +11
Bij het stemmen is helaas niet de mogelijkheid om meerdere zaken aan te vinken.

Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):

1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.

2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter

3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)

4. inzien facturen vorige maanden

5. tonen storingen op netwerk

6. wijzigen bel/sms/data bundel via app

Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.


Hi pacorob,

Dit zijn goede constructieve tips :D

Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;

1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...
2- De updates van de verbruiksgegevens lopen gelijk met de site, dus ik verwacht niet dat dit vaker geüpdatet gaat worden.
3- Good point
4- Good point
5- Lijkt me lastig om te implementeren, maar zou een mooie optie zijn
6- Very good point

Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hi pacorob,

Dit zijn goede constructieve tips :D

Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;

1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...

Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen :)


Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.
Reputatie 5
Badge +11
Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.

-Kevin kijkt mee in dit topic, dus hopelijk doet hij wat met je (goede) ideeën 🙂
Badge
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.
Badge +8
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.

Hoi dcl,

Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord. Hoi dcl, Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord 🙂 Groetjes, Charlene

Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!
Reputatie 5
Badge +11
Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!


Hi dcl,
Het is maar net welke afweging er gemaakt wordt.
Een 4 cijferige PIN is inderdaad nóg korter, alleen heeft Simyo er voor gekozen om hetzelfde wachtwoord te gebruiken als met Mijn Simyo.
Zo hoef je weer niet een nieuwe pincode te verzinnen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

We hebben app testers nodig. Lijkt het je leuk om onze app te testen? Dan kun je je inschrijven. Er zijn meerdere testdagen. Alle informatie kun je hier vinden.

Zou echt heel leuk zijn als een aantal van jullie mee willen doen!

Groetjes,

Alex
Hallo allemaal

heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?

groeten
Hallo allemaal

heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?

groeten

Vraag ik me dus ook af. 

Voor nu gebruik de app Simmiestatus is 0,99 cent maar met gratis proefversie die gewoon de meeste functionaliteit heeft voor oneindig gebruik zonder reclame. 
Badge
Het steeds opnieuw moeten inloggen in de app, is inderdaad irritant. Ik wil de app alleen kunnen gebruiken voor het bijhouden van mijn tegoed, en dat werkt nu niet prettig. Bij de app van Telfort bleef je wel altijd ingelogd.
Badge
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!

Dan heb je waarschijnlijk een prepaid aansluiting, daar werkt de app nog niet mee.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo allemaal

heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?

groeten


Hoi jellewh12, welkom op het Simyo forum!

We hopen en hopen en hopen dat de app voor Windows Phone snel uitgebracht kan worden! Tot die tijd kun je inderdaad best een andere gebruiken, maar let op: die worden niet actief ondersteund door Simyo maar gebruiken jóuw log in van Mijn Simyo.
Reputatie 5
Badge +11
Het steeds opnieuw moeten inloggen in de app, is inderdaad irritant. Ik wil de app alleen kunnen gebruiken voor het bijhouden van mijn tegoed, en dat werkt nu niet prettig. Bij de app van Telfort bleef je wel altijd ingelogd.

Hoi l.vermaas,

Je wordt met de Simyo app inderdaad om de zoveel tijd uitgelogd. Dit is gedaan uit veiligheidsoverweging. Het kan best irritant zijn, dat weten we, vooral omdat de app 'alleen lezen' is...
Volgende versies kunnen heel goed niet meer 'alleen lezen', maar daar kun je misschien wel aanpassingen in doen. En dán wil je niet dat iedereen er zomaar bij kan.
Reputatie 5
Badge +11
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!

Hoi Adsullata, welkom op het Simyo forum :)

Scotsman maakt hier een goed punt. Je hebt een prepaid aansluiting, en de app is voorlopig enkel nog voor abonnementen. Ik durf niet te zeggen of er een prepaid app komt, maar het zou wel lekker zijn.

@Scotsman: Dank!
Waarom schrappen jullie dat telkens aanloggen niet, veiligheidsoverwegingen is een onzin argument. Mail etc hoef je ook maar een keer in te geven en mocht je telefoon gestolen worden of kwijt raken, dan ga je toch de SIM blokkeren zodat het niet meer uit maakt of wel / niet die app werkt. Ik vind de manier waarop het nu werkt gruwelijk irritant.
Reputatie 3
Badge +9
Ben ik met je eens, het is ook totaal onlogisch om met een alleen lezen app steeds opnieuw te moeten inloggen.
Misschien komt er verandering in....we wachten geduldig af.

Reageer