.

Beantwoord

Nieuwe update app werkt niet op iPhone 4s. Wat nu?

  • 3 February 2016
  • 10 reacties
  • 282 Bekeken

De app opent niet, ik heb mijn telefoon al n paar keer uitgezet, app verwijderd en app opnieuw geïnstalleerd.. Niks. Iemand had de link van de oude versie van de app in een forum gezet, maar safari kan het bestand niet openen. Oplossing?
icon

Beste antwoord door Angela 4 February 2016, 12:40

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Moledie,

Welkom op het Simyo forum.

Je moet de app niet openen met Safari maar met Android installatiepakket zelf.
Ik heb een iPhone, de link wordt dan automatisch geopend met Safari en die kan het bestand niet downloaden
De nieuwe App schijnt ook niet te werken op de Iphone4. Ik begrijp dat je nu een oudere versie wilt? Die link die jij zag was voor Android.
ahaahhh.. nouja, dan heb ik pech als niemand een link voor iPhone heeft. Belachelijk dat ik nu niet meer via de app kan zien wat mijn verbruik is. Ik begrijp dat er ook niks aan gedaan wordt? Hmm misschien toch maar s kijken naar andere aanbieders....
Hoe kom je erbij dat er niks aangedaan word? Waar heb je dat vernomen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moledie,

Welkom op het Simyo Forum.

Erg makkelijk is het niet, maar de app werkt op dit moment niet op de iPhone 4. Natuurlijk gaat hier iets aan gedaan worden!

Apple is op de hoogte van het probleem en we zijn druk bezig om zo snel mogelijk een oplossing hiervoor klaar te zetten. Zo kun jij weer netjes gebruik maken van de app. Sorry voor het ongemak wat je op de dit moment hebt hieraan.

@Franswon & Raytje, heel erg bedankt voor jullie hulp :D

Groetjes,
Angela
Oh ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, maar misschien vergis ik me. Ik hoor het wel als de app het weer doet op de iPhone 4s, anders maar een nieuwe telefoon kopen 😛
Reputatie 7
Badge +9
Een Samsung dan maar 🙂 (grapje hoor).
Op mijn 4S werkt de app wel.
Wel met de nadelen dat je voortaan elke keer moet inloggen en geen balkje meer te zien krijgt wat je gemiddelde verbruik zou mogen zijn
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moledie,

Op de iPhone 4s moet de app wel netjes werken! Heb je de app al een keer opnieuw gedownload? Wie weet dat dit helpt. Op een iPhone 4 werkt de app nog niet maar de oplossing hiervoor is in zicht.

@Frenkie, wat fijn om te zien dat de app bij jou gewoon werkt. Jouw feedback over de app is voor ons heel erg belangrijk. Alle feedback die is binnen gekomen, hebben we verzameld. Via dit topic vind je onze antwoorden hierop terug. Heb je hier iets aan?

Groetjes,
Angela

Reageer