Skip to main content
Vraag

nieuwe klant en simkaart geblokkeerd

  • 27 June 2024
  • 7 reacties
  • 52 Bekeken

Goedemiddag, ik ben vandaag overgestapt naar Simyo en kan niet bellen of berichten sturen. 
Heb inmiddels een tijdje geduld gehad en mijn telefoon een aantal keren uit en aangezet maar ik kan nog steeds niet bellen. 
Er staat in de Simyo app dat mijn simkaart geblokkeerd is en dat ik de klantenservice moet bellen maar dat gaat dus niet als je niet kunt bellen 😁
Help! 

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Als je overgestapt bent van een andere provider met nummerbehoud en je hebt bericht gehad dat de overstap vandaag geregeld wordt, kan dat dus nog de hele dag.

Zo gauw als je merkt dat de sim bij je oude provider niet meer werkt kun je de Simyo sim plaatsen.

Onderstaand de contactmogelijkheden met Simyo:

https://www.simyo.nl/klantenservice

Dank voor je snelle reactie 😁.

Mijn overstap met nummerbehoud zou tussen 8 en 12 plaatsvinden. 

Ik heb inmiddels “bellen via wifi” ingeschakeld en via die weg even contact opgenomen met de klantenservice.

Er is mij verteld dat er met een fysieke simkaart geactiveerd dient te worden via de computer en niet via de app. 
Helaas is er nu een storing bij Simyo dus ik kan het over een uurtje nog een keer proberen. 
Tot die tijd geniet ik maar van de rust en het zonnetje 😁☀️

Fijne dag en nogmaals dank voor je reactie.

Tess

Ik dacht dat ik met een beetje geduld ver zou komen. 
Inmiddels kan ik nog steeds niet bellen zonder wifi en inmiddels kan ik mét wifi ook de klantenservice niet meer bellen en krijg ik een buiten gebruik bericht met de melding dat mijn nummer wegens administratieve redenen is afgesloten. 
Ik kan ook nog steeds niet inloggen op mijnsimyo via mijn computer door een storing bij Simyo. 
Kortom, de eerste dag bij Simyo verloopt verschrikkelijk slecht. 
Ik hoop dat dit snel wordt opgelost want ik kan momenteel niets meer en ben niet bereikbaar. 
Dat is als mantelzorger onacceptabel 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tesstrack,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat het activeren van je simkaart niet lukt! Onze excuses voor het ongemak

Ik ben gelijk mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je vanmorgen contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je bundels zijn geactiveerd. Je simkaart is nu in principe klaar voor gebruik. Zou je het mij nog even kunnen laten weten of alles daadwerkelijk naar behoren werkt?

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Roeqajja, 

dankjewel voor je bericht.

Het heeft even wat voeten in de aarde gehad maar het is helemaal gelukt en de bundels staan nu netjes geactiveerd. 
 

Ik ben heel blij dat het nu werkt.

Dankjewel voor jouw vraag en terugkoppeling. Stel ik op prijs.

Fijn weekend toegewenst ☀️

 

Hartelijke groet,

Tess

 

Ik was volgens jouw collega een zeldzaam geval  waarbij het helaas met geen mogelijkheid lukte om zelf mijn contract te bevestigen. 
Niet via de app en ook niet via de computer.

Ik vond het wel fijn om te weten dat het niet aan mij lag 🤣😂. 

Gelukkig hebben jouw collega’s me hier vanochtend goed mee geholpen en het probleem uiteindelijk voor me opgelost 😁👍🏼

Ik ga ervan uit dat ik de komende tijd lekker probleemloos gebruik kan maken van mijn abonnement.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tesstrack,

Bedankt voor de update. 

Super fijn om te horen dat alles nu goed werkt! Heel veel plezier met jouw nieuwe abonnement en welkom bij Simyo. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer