.

Beantwoord

Nieuwe android app werkt niet goed. Wat kan ik doen?

  • 2 February 2016
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Badge +2
Intussen is de nieuwe Simyo app op mijn IPad en mijn Samsung telefoon geïnstalleerd.
De IOS app werkt uitstekend maar de Android app helaas niet.
Als in de 5 cijferige inlog code wil ingeven moet ik eerst mijn wachtwoord ingeven.
Het wachtwoord wat ik ingeef is 100% ok, daar ben ik in eerste instantie ook mee ingelogd in de app, maar de Android app blijft aangeven dat mij wachtwoord niet goed is ingevuld.
Met dit wachtwoord kan op ik op Mijn Simyo inloggen, op mijn IOS app inloggen en met dit wachtwoord ook mijn inlogcode wijzigen, op mijn Android app inloggen maar niet mijn inlogcode ingeven/aanpassen, de app vindt mijn wachtwoord per definitie onjuist.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Angela 2 February 2016, 16:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louis S,

Wat fijn dat je ons feedback geeft over de nieuwe app! Hier kunnen wij veel van leren en natuurlijk verbeteren. Het is uiteraard de bedoeling dat jij de nieuwe app vlekkeloos kunt gebruiken. Om alle feedback en issues in een duidelijk overzicht te krijgen, hebben we hier een topic over aangemaakt. Deze vind je hier.

Zou je jouw feedback daar willen delen? Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag. Bedankt!

Groetjes,
Angela

Reageer