Skip to main content
Nadat ik onderstaand bericht, gisteren kreeg.

_______________________________________________________________________________________

Beste "Nieuwe klant",



Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06******** overgezet naar je Simyo simkaart.



LET OP! Heb je een abonnement, dan is het belangrijk dat je de Simyo simkaart vóór morgen activeert om problemen bij het overzetten te voorkomen. Ga pas bellen nadat het nummer is overgezet omdat dan je bundels zijn geactiveerd.



In de loop van de dag vervalt je oude simkaart. Op dat moment werkt je Simyo simkaart en bel je met je eigen nummer. De pincode vind je via het tabblad 'Mijn Gegevens' op Mijn Simyo. Het kan zijn dat je korte tijd niet bereikbaar bent tijdens het overzetten van je nummer.



Ook inloggen op Mijn Simyo kan je nu met je eigen nummer. Je wachtwoord blijft ongewijzigd. Het tijdelijke nummer komt te vervallen.



Wij wensen je alvast veel bel-, sms- en internetplezier!



Met vriendelijke groet,



Het Simyo team

_______________________________________________________________________________________



Is vandaag mijn tijdelijk Simyo 06-nummer vervangen door nummer die ik via nummerbehoud heb laten porteren. Dit is goed gegaan. Er kan naar mijn gewenste 06-nummer gebeld worden en ik kan er mee bellen 🙂.



Mijn simyo: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Login?uid=134024&sub_index=0&bg_index=0



Echter, wanneer ik op Mijn Simyo (selfservice) probeer in te loggen met mijn geporteerde nummer, krijg ik de melding niet bekend is. Wanneer ik echter de 'oude' Simyo 06 gebruik lukt dat wel.


    Mijn vraag is, wanneer zal dit verandert zijn?
    Wanneer kan ik met mijn eigen 06-nummer op Mijn Simyo inloggen? (Lijkt me wel zo handig, nu moet ik telkens Simyo nummer opzoeken om er mee in te loggen)
    Waar kan ik een eigen wachtwoord instellen voor Mijn Simyo ?
Nadat ik onderstaand bericht, gisteren kreeg.

_______________________________________________________________________________________

Beste "Nieuwe klant",



Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06******** overgezet naar je Simyo simkaart.



LET OP! Heb je een abonnement, dan is het belangrijk dat je de Simyo simkaart vóór morgen activeert om problemen bij het overzetten te voorkomen. Ga pas bellen nadat het nummer is overgezet omdat dan je bundels zijn geactiveerd.



In de loop van de dag vervalt je oude simkaart. Op dat moment werkt je Simyo simkaart en bel je met je eigen nummer. De pincode vind je via het tabblad 'Mijn Gegevens' op Mijn Simyo. Het kan zijn dat je korte tijd niet bereikbaar bent tijdens het overzetten van je nummer.



Ook inloggen op Mijn Simyo kan je nu met je eigen nummer. Je wachtwoord blijft ongewijzigd. Het tijdelijke nummer komt te vervallen.



Wij wensen je alvast veel bel-, sms- en internetplezier!



Met vriendelijke groet,



Het Simyo team

_______________________________________________________________________________________



Is vandaag mijn tijdelijk Simyo 06-nummer vervangen door nummer die ik via nummerbehoud heb laten porteren. Dit is goed gegaan. Er kan naar mijn gewenste 06-nummer gebeld worden en ik kan er mee bellen 🙂.



Mijn simyo: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Login?uid=134024&sub_index=0&bg_index=0



Echter, wanneer ik op Mijn Simyo (selfservice) probeer in te loggen met mijn geporteerde nummer, krijg ik de melding niet bekend is. Wanneer ik echter de 'oude' Simyo 06 gebruik lukt dat wel.


    Mijn vraag is, wanneer zal dit verandert zijn?
    Wanneer kan ik met mijn eigen 06-nummer op Mijn Simyo inloggen? (Lijkt me wel zo handig, nu moet ik telkens Simyo nummer opzoeken om er mee in te loggen)
    Waar kan ik een eigen wachtwoord instellen voor Mijn Simyo ?




Hoi Razzaa,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat de simkaart op 29 april is geactiveerd. Kan je nu wel inloggen op je persoonlijke pagina?

Reageer