Skip to main content
De nieuwe android app leidt aan geheugenverlies, hij kan het wachtwoord niet onthouden.

Dus eventjes tussendoor checken hoe de stand van zaken is gaat een stuk moeilijker.

Een mens heeft al zoveel wachtwoorden, en het van Simyo gekregen wachtwoord is ook niet te onthouden.



Gevolg van dit alles is dat voor het eerst in jaren wij buiten ons beltegoed zouden zijn.

Nee, je krijgt geen waarschuwing als je buiten je beltegoed komt. Dit ook niet nadat je Jarenlang bijna de helft van je tegoed overhoud en dan ook kwijt bent.



Als je belt dat het niet kan dat het beltegoed op zou zijn, en vraag hoe dit dan kan, krijg je de dooddoener wacht maar op de factuur, dan kan je zien wat je hebt gedaan. Dat is dan wel 5 à 6 weken nadat de dag voorbij is dat er blijkbaar iets fout is gegaan



Dus ik ben vanaf vandaag een ontevreden Simyo klant.
Hoi vlaan51, welkom op het Simyo forum.



Wat jammer om te horen dat je vanaf gister een ontevreden Simyo klant bent 😞. Natuurlijk was de bedoeling van de app om een paar zaken makkelijker te regelen te maken. Helaas is dit bij jou zelfs omgeslagen in onvrede.



Laat ik beginnen met het tackelen van jouw wachtwoordprobleem. Je krijgt van Simyo inderdaad een moeilijk, automatisch gegenereerd wachtwoord. Dit natuurlijk ter bescherming van jouw persoonsgegevens! Gelukkig kun je dit eenvoudig aanpassen via Mijn Simyo. Dit doe je onder het kopje Instellingen > Persoonlijke gegevens. Je kunt dan gewoon kiezen voor een wachtwoord die eenvoudig te onthouden is.



Daarnaast kun je voor de Simyo app een 5-cijferige pincode, zodat je eenvoudig kunt inloggen op de Mijn Simyo app op je telefoon. Dit doe je door in te loggen en te gaan naar het icoontje rechtsboven in de app en dan te klikken op 'Wijzig inlogcode'. Met zo'n code is de lat een stuk lager om je verbruik te checken in de app.



Ook reageer ik nog op het puntje dat je je verbruik niet kunt inzien, maar pas 6 weken naar het echte verbruik. Dit is niet het geval. Op Mijn Simyo kun je onder Verbruik 'Verbruik deze maand' gewoon je actuele gesprek geschiedenis bekijken. Mijn collega heeft je helaas niet goed geïnformeerd aan de telefoon.



Heb ik jouw vragen zo wel weten te beantwoorden en je weer wat positiever over de app laten denken?



Groetjes, Tiury
Dit nazien kan alleen op de laptop bij my simyo, maar de lopende de maand niet via de app 😢
Hoi Vlaan51,



Je kunt het op Mijn Simyo op jouw computer tot in detail terugvinden. Via de Mijn Simyo App kun je ook jouw huidige verbruik bekijken. Als je naar het kopje 'verbruik' gaat, zie je onder je beltegoed wat er verbruikt is.



Kun je dit terugvinden?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,

Als voorbeeld, de maand februari, Ik kan alleen zien dat mijn vrouw op 7 febr. buiten haar bundel is gaan bellen.

de dagen daarvoor zijn niet te zien. Nadat wij gebeld hebben met de klantenservice, bleek dat er een paar grote gesprekken zijn geweest, doordat ik in het ziekenhuis lag. Mijn Vrouw had zich niet gerealiseerd dat zij deze gesprekken met haar mobiel had gedaan i.p.v. de thuis telefoon.

Resumerend, de administratie van Simyo zou dus toch kloppen. sorry
Ah, ik begrijp wat je bedoelt Vlaan51. Je kunt inderdaad bundel aankopen zien en wanneer je precies buiten je bundel gaat. Helaas kun je de volledige specificatie alleen via Mijn Simyo op de computer bekijken.



Oei, ziekenhuis! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is!



Fijn dat er wat meer duidelijkheid is over de gevoerde gesprekken 🙂 Mocht je er nog vragen over hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer