.

Beantwoord

niet aangepast verbruik

  • 26 November 2012
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
op maandag 26 nov nog steeds mijn verbruik niet aan gepast
al 3 dagen niet
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 11:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum GHS,

Het is mogelijk het de verbruiksgegevens met een vertraging worden verwerkt. We zijn bezig om ervoor te zorgen dat het verbruik sneller kan worden verwerkt. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Wederom is het verbruik lange tijd niet aangepast. Het is nu woensdag de 19e en op de 15e rond deze tijd is het voor het laatst bijgewerkt. Het lijkt een hardnekkig probleem te zijn. Erg vervelend. Groet, diapason 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi diapason,

Het is denk ik wel even handig om goed uit te leggen hoe het werkt. Het is inderdaad zo dat verbruik soms met een vertraging wordt verwerkt, maar wanneer je op 15/12/12 voor het laatst een sms/bel minuut hebt verbruikt en je kijkt op 19/12/12 op je overzicht dan zie je nog steeds 15/12/12 staan. Omdat je na 15/12/12 geen bel/sms minuut meer hebt verbruikt, hoeft er ook niets verwerkt te worden.

Is het zo duidelijk uitgelegd?

Groetjes,

Alex
Dag Alex,
Ja is volkomen duidelijk, maar ik heb na de 15e dus wel verbruikt. In het verbruikoverzicht staan in de tussenliggende periode 6 sms'jes; 4 op de 17e en 2 op de 18e.
Zou dagelijks minimaal eenmaal bijwerken haalbaar zijn? Zou fijn zijn.
Groet,
diapason
Reputatie 5
Badge +10
Hoi diapason,

We proberen het altijd zoveel mogelijk te updaten. Helaas blijkt dit technisch niet altijd haalbaar.

Groetjes,

Alex

Reageer