Hallo;
Bij de aanmelding bij Simyo heb ik -zoals gevraagd- mijn eerste voornaam opgegeven zoals op mijn identificatiekaart staat, in de veronderstelling dat het voor identificatie en uitsluitend intern gebruik was. Nu blijkt dat die naam ook bij de vermelding in telefoonboek en digitale telefoonnummervermelding komt te staan. Dit blijkt niet te wijzigen in de naam waaronder ik bekend ben. Ik wil dus 'Franciscus' veranderen in 'Frans'.
Vraag; hoe pas ik de voornaam in het openbare register aan?
Bladzijde 1 / 1
Hoi FransMuller,
Ik heb je topic verplaatst naar het onderdeel 'Mijn Simyo'. Ik denk dat jouw vraag en mijn antwoord zo beter vindbaar zijn voor andere forumgebruikers met eenzelfde vraag ;)
Ik leg je verzoek neer bij onze financiƫle afdeling, zij gaan hierover. Als ik meer weet kom ik er op terug bij je.
Ik heb je topic verplaatst naar het onderdeel 'Mijn Simyo'. Ik denk dat jouw vraag en mijn antwoord zo beter vindbaar zijn voor andere forumgebruikers met eenzelfde vraag ;)
Ik leg je verzoek neer bij onze financiƫle afdeling, zij gaan hierover. Als ik meer weet kom ik er op terug bij je.
Hallo;
Bij de aanmelding bij Simyo heb ik -zoals gevraagd- mijn eerste voornaam opgegeven zoals op mijn identificatiekaart staat, in de veronderstelling dat het voor identificatie en uitsluitend intern gebruik was. Nu blijkt dat die naam ook bij de vermelding in telefoonboek en digitale telefoonnummervermelding komt te staan. Dit blijkt niet te wijzigen in de naam waaronder ik bekend ben. Ik wil dus 'Franciscus' veranderen in 'Frans'.
Vraag; hoe pas ik de voornaam in het openbare register aan?
Hallo Frans
Ik had het zelfde probleem. Heb een e-mail gestuurd (Contactformulier ingevuld) en daarin de geweste voornaam ingevuld. Binnen een kwartier was door de administratie mijn naam aangepast en zichtbaar op 'mijn simyo'.
Hoi FonsR, welkom op ons forum!
Gelukkig was er bij jou sprake van een Prepaid aansluiting en is er dan geen contract. Dan kan zoiets makkelijker aangepast worden.
FransMuller heeft een contract en dan ligt het volgens onze financiƫle afdeling een stuk moeilijker.
Gelukkig was er bij jou sprake van een Prepaid aansluiting en is er dan geen contract. Dan kan zoiets makkelijker aangepast worden.
FransMuller heeft een contract en dan ligt het volgens onze financiƫle afdeling een stuk moeilijker.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.