Probeer over te stappen van prepaid naar een maandabbo maar het lukt niet om de gebruikersnaam voor de bankrekening in te voeren?
Zeker weten dat ik de juiste naam invoer maar de melding dat de naam niet is ingevoerd blijt staan wat je ook invult.
Dus kan de bankcontrole niet worden doorgevoerd?
Bladzijde 1 / 1
Zeker weten dat ik de juiste naam invoer maar de melding dat de naam niet is ingevoerd blijt staan wat je ook invult.
Dus kan de bankcontrole niet worden doorgevoerd?
Hoi Connyz,
Gebruik je toevallig leestekens in de naam van de rekeninghouder? In de naam dienen er geen leestekens te worden gebruikt.
Kan je het eens proberen zonder leestekens en laten weten of het gelukt is. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Het is nu blijkbaar gelukt?
Weet echt niet wat ik daaraan verkeerd deed?
Meen dat er geen punten in mogen staan?
Even afwachten of de activatie heeft gewerkt
Bedankt voor de reactie.
Weet echt niet wat ik daaraan verkeerd deed?
Meen dat er geen punten in mogen staan?
Even afwachten of de activatie heeft gewerkt
Bedankt voor de reactie.
Hoi connyz,
Klopt inderdaad dat er geen punten in mogen, maar fijn om te horen dat het is gelukt en ook zie ik dat inmiddels je rekeningnummer is geactiveerd, dus helemaal goed 🙂. Dus nu staan in principe je op Mijn Simyo niets meer in de weg om overstappen naar een Sim Only 😉.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dit graag! 🙂
Klopt inderdaad dat er geen punten in mogen, maar fijn om te horen dat het is gelukt en ook zie ik dat inmiddels je rekeningnummer is geactiveerd, dus helemaal goed 🙂. Dus nu staan in principe je op Mijn Simyo niets meer in de weg om overstappen naar een Sim Only 😉.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dit graag! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.