Skip to main content
Moet je voor een bundelwijziging een nieuw contract ondertekenen? Dat heb ik gedaan en mijn vraag is of dat moet, omdat ze over een nieuw sim kaartje hebben. Ik heb al een sim kaartje van jullie.
Bij het wijzigen is geen nieuw contract en simkaart nodig. Kun je vertellen welke stappen je precies hebt ondernomen?
Hallo, ik was bij het jaar resultaat van mijn bundel aan het kijken en klikte op bundel wijzigen. Daarna kwam ik waar mijn bundel te zien was en een bundel als ik een jaar afsloot. Dat wou ik gaan doen, maar kon niet ondertekenen, er kwam een balkje onderin dat ik mijn nummer en naam op moest geven en dat heb ik gedaan, toen kon ik wel ondertekenen. Maar nu krijg ik twee mails. In de ene staat dat de wijziging per januari ingaat. Maar de andere heeft het over een nieuw contract die ingaat als je de nieuwe simkaart hebt. De wijziging is dus goed en het nieuwe contract niet kan dat geannuleerd worden?
Ik vermoed dat je een contract verlenging aangeboden heb gekregen en dat je deze nu hebt geaccepteerd. Waarom je dan een nieuwe simkaart gaat krijgen ontgaat mij ook. Daarom twijfel ik nu ook even er over of het wel echt een verlenging betreft.



Een moderator zal hier reageren en je helpen.
Hallo, Ik keek er verkeerd naar, en denk dat het in orde is. Ik las alleen het berichtje en niet het contract zelf sorry voor de moeite
Hoi Peternella van Rijn,



Welkom op het Simyo Forum!



Voor een verlenging is het inderdaad niet nodig om een nieuw contract te tekenen. Ook is hier geen nieuwe simkaart voor nodig! :)



Ik zie inderdaad dat je vandaag je contract hebt verlengd tot 03-12-2019. Omdat je vanaf nu voordeligere bundels krijgt, hebben we je hiervoor een nieuw contract opgestuurd. De aangepaste bundels gaan in op 1 januari!



Het is dus helemaal in orde zo. Leuk dat je nog een jaartje bij ons blijft!



Bedankt voor het antwoorden Ray!



Groetjes,



Kevin

Reageer