Goedenavond,
Na grote blijdschap dat ik op de 4e plaats ben geeindigd in de top 5 beste shops van de maand mei (http://www.simyo.nl/vriendendeal) is mijn shop sinds vanochtend niet meer te bereiken.
Ik heb hier vanochtend telefonisch contact over gehad met Simyo en zou hierover terug gebeld worden vandaag.
Helaas ben ik niet terug gebeld.
Daar ik mijn vriendendeal shop volop aan het promoten ben zou ik graag zien dat de shop weer te bereiken is.
Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?
Alvast reuze bedankt!
http://www.simyo.nl/vriendendeal/gpvf46
Gr,
Mavazi
Bladzijde 1 / 1
Hoi mavazinet,
Welkom op het forum :)
Je hebt al een paar keer gebeld met onze klantenservice. Heel toevallig heb ik dit probleem toen opgepakt. Het was de bedoeling dat ik je zou mailen als het probleem opgelost zou zijn, maar dat is blijkbaar niet goed doorgegeven...
Ik heb je vanmiddag een e-mail gestuurd dat je Simyo Shop weer werkt. Er was een fout in onze database waardoor je Sim Shop niet werkte. Heel erg vervelend natuurlijk, daar bied ik je graag nogmaals excuses voor aan. Wel fijn dat je de link van je Shop op het forum hebt gezet, want nu kunnen we gelijk checken of het wel of niet werkt :)
Mocht je nog vragen hebben of meer info willen dan help ik je graag verder op het forum!
Welkom op het forum :)
Je hebt al een paar keer gebeld met onze klantenservice. Heel toevallig heb ik dit probleem toen opgepakt. Het was de bedoeling dat ik je zou mailen als het probleem opgelost zou zijn, maar dat is blijkbaar niet goed doorgegeven...
Ik heb je vanmiddag een e-mail gestuurd dat je Simyo Shop weer werkt. Er was een fout in onze database waardoor je Sim Shop niet werkte. Heel erg vervelend natuurlijk, daar bied ik je graag nogmaals excuses voor aan. Wel fijn dat je de link van je Shop op het forum hebt gezet, want nu kunnen we gelijk checken of het wel of niet werkt :)
Mocht je nog vragen hebben of meer info willen dan help ik je graag verder op het forum!
Hi Dries,
Helemaal super!
Dank voor je reactie en het weer beschikbaar maken van de Simyo Shop :)
Gr,
Mavazi
Helemaal super!
Dank voor je reactie en het weer beschikbaar maken van de Simyo Shop :)
Gr,
Mavazi
Hey mavazinet, namens Dries zeg ik: Geen dank 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.