.

Beantwoord

mijn simyo werkt niet (site is gecrashed)

  • 20 August 2013
  • 21 reacties
  • 1625 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
http://www.simyo.nl/pagina-niet-gevonden?aspxerrorpath=/mijn-simyo

Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.  Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /pagina-niet-gevonden
icon

Beste antwoord door Ernst 22 August 2013, 11:39

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Maak je internetcache eens leeg.
Badge
Mijn cache wordt elke keer als ik m'n browser afsluit automatisch geleegd. Daarna browser gebruikt die ik anders nooit gebruik. 't Probleem bestaat nog steeds. Kijk eens 'buiten' ipv in jullie eigen omgeving.
Reputatie 7
Badge +9
Gaat inderdaad iets fout. Je kunt wel in je Mijn Simyo komen door direct op het forum in te loggen en het via deze weg te doen.

Werk aan de winkel dus voor de Simyo techneuten. ;)
Reputatie 7
Badge +9
Opgelost. 😉
Reputatie 5
Badge +11
Hoi c.w.,

Er is niet bekend dat er gisteren een probleem was met Mijn Simyo, maar ik ben blij dat het weer werkt.

Ik wil natuurlijk wél weten waar het probleem zich precies voordeed, c.w.. Dan kan ik er een administrator op los laten ;)


@de leon: thnks
Badge
Bij mij werkt mijn simyo ook niet kan mijn internetbundel niet meer zien en ook niet meer verlengen heb vorige Week al gebeld en ze zouden het oplossen maar er is nog niks opgelost!!!
Reputatie 7
Badge +9
Internetcache geleegd? Andere browser(s) geprobeerd?
Badge
Alle al geprobeerd er iets mis gegaan met overgaan naar de nieuwe prepaid tarieven daarom gelijk gebeld en nog steeds niet opgelost
Badge +6
Alle al geprobeerd er iets mis gegaan met overgaan naar de nieuwe prepaid tarieven daarom gelijk gebeld en nog steeds niet opgelost

Hoi Paultje,

Heb je al een andere browser geprobeerd? Kan je laten weten of het met een andere browser wel lukt?
Badge
Nee lukt ook niet weer gebeld vandaag weer vriendelijk geholpen weer tot de conclusie gekomen dat het aan simyo ligt en beloofd dat hij er direct wat mee gaat doen en beloofd dat hij me nog terug zou bellen.
Probleem niet opgelost en ook niet terug gebeld!
Badge
Nee lukt ook niet weer gebeld vandaag weer vriendelijk geholpen weer tot de conclusie gekomen dat het aan simyo ligt en beloofd dat hij er direct wat mee gaat doen en beloofd dat hij me nog terug zou bellen.
Probleem niet opgelost en ook niet terug gebeld!
Badge
Alle al geprobeerd er iets mis gegaan met overgaan naar de nieuwe prepaid tarieven daarom gelijk gebeld en nog steeds niet opgelost

Hoi Paultje,

Heb je al een andere browser geprobeerd? Kan je laten weten of het met een andere browser wel lukt?


hoi,

heb alle geprobeerd maar het ligt  aan simyo niet aan mij heb nu al twee keer gebeld en ze beloven dat het opgelost word.
gisteren ook nog gebeld heel vriendelijk geholpen weer tot conclusie dat de fout bij hun zit  weer beloofd dat hij er direct mee aan de slag gaat en mij terugbelt maar weer noppes.
Badge +8
hoi,

heb alle geprobeerd maar het ligt  aan simyo niet aan mij heb nu al twee keer gebeld en ze beloven dat het opgelost word.
gisteren ook nog gebeld heel vriendelijk geholpen weer tot conclusie dat de fout bij hun zit  weer beloofd dat hij er direct mee aan de slag gaat en mij terugbelt maar weer noppes.


Hoi Paultje,

Van wat ik ervan begrepen heb, is je bundel nu niet zichtbaar, maar deze loopt wel gewoon, zoals ze je aan de telefoon ook vertelden. De IT-afdeling is daar naar aan het kijken, en ik heb de collega die je het laatst gesproken hebt, gevraagd om je terug te bellen. Waarschijnlijk wacht die ook tot hij informatie heeft waar je wat mee kunt. :)
Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je buiten een bundel zit te internetten. Het is alleen niet te zien voor jou, dat is inderdaad lastig en daar zijn we mee bezig. Onze excuses voor de verwarring die dit heeft veroorzaakt.

Heb ik je hiermee een beetje gerust gesteld?

Groetjes,
Charlene
Badge
Oké ik kan mijn verbruik nu wel zien dus als ik die van 200 mb aftrek weet ik hoeveel er nog over is.
Hoop alleen dat het van de week opgelost is anders kan ik geen nieuwe bundel afsluiten (staat niet op automatisch verlengen)
Badge +8
Oké ik kan mijn verbruik nu wel zien dus als ik die van 200 mb aftrek weet ik hoeveel er nog over is.
Hoop alleen dat het van de week opgelost is anders kan ik geen nieuwe bundel afsluiten (staat niet op automatisch verlengen)


Hoi Paultje,

Heb je gezien dat we nu nieuwe maandbundels hebben?
Dus waarschijnlijk zou je toch niet automatisch willen verlengen, maar één van de nieuwe varianten willen kiezen. Op 1-9-2013 is je huidige maandbundel verlopen, dus dan kan je een nieuwe maandbundel aanklikken.

Groetjes,
Charlene
Badge
Zou ik graag willen maar de optie om een nieuwe bundel af te sluiten is niet zichtbaar in mijn simyo.
Heb net mail gehad van simyo dat deze bug voorlopig niet opgelost kan worden.
Dus heb ik over 2 dagen geen internet meer.
Reputatie 5
Badge +11
Zou ik graag willen maar de optie om een nieuwe bundel af te sluiten is niet zichtbaar in mijn simyo.
Heb net mail gehad van simyo dat deze bug voorlopig niet opgelost kan worden.
Dus heb ik over 2 dagen geen internet meer.


Hoi Paultje,

Ik zie dat het tóch gelukt is vanmorgen 😃 Super!
Badge
Ja het werkt weer precies op tijd opgelost
Badge +8
Ja het werkt weer precies op tijd opgelost

Gelukkig dan maar,

En je weet ons te vinden voortaan. :)

Groetjes,
Charlene
Badge
mijn simyo werkt niet, kan nu niet inloggen pagina blijft blank?!?
Zou graag willen zien hoe ik ervoor sta met mijn bundel
 mvg R.Houben
Badge +6
mijn simyo werkt niet, kan nu niet inloggen pagina blijft blank?!?
Zou graag willen zien hoe ik ervoor sta met mijn bundel
 mvg R.Houben


Hoi ricco1972,

We hadden vrijdag inderdaad even een storing op Mijn Simyo, maar die was gelukkig al snel weer verholpen.
Heb jij ook weer toegang tot Mijn Simyo? 🙂

Reageer