.

Beantwoord

Mijn Simyo werkt niet, hoe kan ik nu inloggen?

  • 3 December 2014
  • 9 reacties
  • 602 Bekeken

Badge
Als ik na het inloggen op simyo.nl klik op 'Mijn Simyo' dan krijg ik de melding 'Oeps kan niet worden weergegeven'.
De melding krijg ik op meerdere PC's. Hoe kan ik nu wel in Mijn Simyo komen?

Gr, Duckie
icon

Beste antwoord door Ruud 8 December 2014, 10:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +1
Probeer e eens opnieuw in te loggen door het blauwe knopje rechts boven te klikken. Als het goed is krijg je nu twee velden te zien waar je he nummer een wachtwoord kunt invullen.
Succes,
Vr.gr.
Frans
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Duckie,

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo makkelijker vinden.

Kun je laten weten of het inmiddels al wel gelukt is? Al dan niet met hulp van Frans Steffins tip?
Heb je anders behalve meerdere PC's ook al eens verschillende browsers geprobeerd?
Badge
Inloggen op zich is geen probleem, ik krijg pas een foutmelding als ik wil doorklikken op 'Mijn Simyo'.
En ja ik heb dit op 3 browsers geprobeerd (Firefox, Safari en Internet Explorer). Probleem is nog steeds niet verholpen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Duckie,

Wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt.😕

Op het moment dat je bent ingelogd zit je in Mijn Simyo. Je kunt jezelf dan door Mijn Simyo navigeren door gebruik te maken van de tabbladen. -> Dit is het rijtje onder het hoofdmenu, waar de knop Mijn Simyo een onderdeel van is. ;)


Wel vreemd dat er een foutmelding ontstaat op 3 verschillende browsers. Dat is vaak het teken dat er iets gevraagd wordt dat (op dat moment) niet mogelijk is. Kun je mij vertellen of het helpt als je je browsergeschiedenis en cachegeheugen wist? En of je op een Macbook of iMac bent ingelogd?

Kun je wel aan de slag binnen deze tabbladen als je ingelogd bent?
Het inloggen is mislukt

Je hebt een verkeerd 06nummer of wachtwoord ingevoerd. Probeer het nogmaals.
Dit krijg ik als ik met het tweede nummer wil inloggen.
Ik kan dus met het nummer van mijn ene dochter wel inloggen, maar met het nummer van de andere niet??????

Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen want haar beltegoed is laag
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Doo,

Welkom op het Simyo forum.

Misschien kan ik je helpen.
Heb je het nummer wel juist ingetoest? Het kan zijn dat je ervoor of erna een spatie pakt en dan krijg je dit verhaal.
Of je hebt het wachtwoord fout. In dat geval kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi doo,

Leuk dat jij jouw vraag hier stelt op ons forum:D Ik zie dat maikel.twinnie je al goed geholpen heeft:D Dankjewel Maikel! In jouw geval lukt het inloggen wel met het ene nummer, maar niet met het andere nummer. Ik ga er even vanuit dat je bij beide nummers op dezelfde wijze inlogt;)

Het kan zijn dat je browser de inloggegevens van de eerste aansluiting onthoudt. Probeer er op te letten dat je browser de inloggegevens niet automatisch aanvult. Kun je eens je proberen om je browsergeschiedenis en cachegeheugen te wissen. En dan inloggen met het nummer van de tweede aansluiting. Dus de aansluiting waarmee het nu niet lukt;)

Kun je ons laten weten of het nu lukt?
nee, dat had ik al gedaan omdat dat tegen de andere persoon met dit probleem ook al was gezegd. Ik heb de geschiedenis gewist, ik log goed in, dus ik weet niet wat er fout is. Het ging tot voor kort probleemloos.
Reputatie 5
Badge +11
Hi doo,

Ben je bekend met de term 'cache' geheugen?
Daarin wordt data opgeslagen die je via internet vaker nodig blijkt te hebben. Op die manier kunnen websites bijvoorbeeld sneller worden geladen. Dit zijn de 'tijdelijke internet bestanden'.

Het kan zijn omdat je op dezelfde computer probeert in te loggen op meerdere Mijn Simyo accounts, dat die tijdelijke internet bestanden er voor zorgen dat je wil inloggen met het ene account terwijl je computer denkt dat je inlogt met het andere.
Deze tijdelijke internet bestanden, het cache geheugen, kun je veilig wissen zodat er niets meer in de war raakt.
Op deze website staat uitgelegd hoe je dat kunt doen met de meeste browsers.

Kun je laten weten of dit geholpen heeft?

Reageer