.

Beantwoord

Mijn Simyo werkt niet

  • 26 August 2013
  • 4 reacties
  • 506 Bekeken

Badge
Om van de snelheids verhoging van het internet gebruik te maken moet ik volgens jullie in 'mijn simyo' internet op mijn mobiel uitzetten en na 10 minuten weer inschakelen.

Nu probeer ik de optie 'internet op mijn mobiel uit te schakelen, maar als ik dit doe blijft het venster staan en loopt de 'mijn simyo' pagina vast. Als ik de pagina dan ververs blijkt dat de instelling niet gewijzigd is en internet dus nog steeds aan staat. Ik kan de optie dus niet wijzigen. Is er een probleem met de website oid?

Groeten
icon

Beste antwoord door Natascha 28 August 2013, 09:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi jappie,

Ik heb het even uitgeprobeerd met IE9, geen enkel probleem. Ik weet niet hoe je instellingen voor je browser staan en welke browser je gebruikt... maar het zou moeten werken.
Badge
bij mij werkt ie ook niet (chrome browser, en firefox allebei niet, en vanmorgen nog wel)

edit-- topic verkeerd gelezen.  Wat ik bedoel is dat ik bij 'mijn simyo' een blanke pagina krijg waar ik niets mee kan.
Reputatie 7
Badge +9
Hier nog steeds geen probleem met IE9, misschien moeten de techneuten van Simyo hier eens naar kijken.
Badge +6
Om van de snelheids verhoging van het internet gebruik te maken moet ik volgens jullie in 'mijn simyo' internet op mijn mobiel uitzetten en na 10 minuten weer inschakelen.

Nu probeer ik de optie 'internet op mijn mobiel uit te schakelen, maar als ik dit doe blijft het venster staan en loopt de 'mijn simyo' pagina vast. Als ik de pagina dan ververs blijkt dat de instelling niet gewijzigd is en internet dus nog steeds aan staat. Ik kan de optie dus niet wijzigen. Is er een probleem met de website oid?

Groeten


Hoi Jappie,

Maandagavond waren er helaas problemen met Mijn Simyo 😞. Deze problemen zijn inmiddels opgelost 🙂.
Kan je het nogmaals proberen en laten weten of het gelukt is?

@Franswon bedankt voor het meedenken.

Reageer