Skip to main content
Hoe kan het dat ik een klant werf dat het niet erbij staat en ook geen vergoeding word gegeven zoals beloofd. Mijn simyo shop, vreemd dus wel nieuwe klanten aanleveren maar niet beloond worden.
Ligt eraan wanneer betreffende persoon zijn simkaart heeft geactiveerd. Pas daarna zal dit worden verwerkt.



Een moderator kan je meer vertellen maar ik denk dat de verwerking van het tegoed zichtbaar zal zijn bij het ingaan van de nieuwe bundels of factuur.
2 weken geleden ik heb mezelf nog een contract gemaakt
Dan zal het per ingaande nieuwe maand ingaan denk ik zo.. Maar een moderator kan hier uitsluitsel over geven.
ok ik hoop het
Hoi Gerrie Hijmans,



Welkom terug op ons forum:D



Ik zie aan je gegevens dat jouw aansluiting niet gelinkt is aan een ander nummer. Dit betekend dat diegene de link niet of niet juist heeft gebruikt. Als diegene op de link klikt en vervolgens het bestelproces verlaat, dan klopt de link niet meer. En wordt de korting niet toegekend.



Is de link wel juist gebruikt, dan wordt de korting inderdaad verrekend op het moment dat de nieuwe klant de simkaart activeert. Wat je kunt doen, als je binnen de 14 dagen bent, is de aansluiting annuleren via simyo.nl/annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling laten doen via de link van jouw shop. Geef dan wel aan dat de nieuwe klant het bestelproces niet onderbreekt.;)



2 weken geleden ik heb mezelf nog een contract gemaakt
Bedoel jij hiermee dat jij de nieuwe klant bent?



@Raytje dank voor je hulp.
Grapje zeker hoe kan ik het anuleren als alles betaald is. en daarbij heb ik het weldegelijk gedaan via mijn eigen simyo shop. Dus dat verbaast mij ook erg. dus nu 2 contracten en zeggen jullie meneer Hijmans bedankt. Kom op zeg zo ga je niet met klanten om.
Hoi Gerrie Hijmans,



Bedankt voor je reactie.



Begin januari heb je een tweede aansluiting aangevraagd op je naam. Bij deze bestelling is niet te zien dat er gebruik is gemaakt van de Vriendendeal actie.



Collega -Ruud heeft al een beschrijving gegeven hoe het bestelproces werkt. Wij hebben het intern uitvoerig getest en geen enkele keer is het voorgekomen dat de korting niet was verleend.



Alleen als de aanvraag is gedaan via de persoonlijke webshop wordt de korting toegepast. Dit gebeurt automatisch zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd.



Belangrijk om te weten is dat een gewone bestelling altijd via de webpagina www.simyo.nl/sim-only gaat. Het webadres van een VriendendealShop ziet er als volgt uit www.simyo.nl/vriendendeal/ en eindigt met een samenstelling van zes cijfers en letters.



Helaas kan de korting niet handmatig worden toegepast. Om toch in aanmerking voor de korting, raden we je aan om een nieuwe bestelling te doen via je Vriendendeal Shop.



Bij een online bestelling heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen te annuleren. Ik zie dat je nummer op 13 januari is overgekomen van je oude provider. Officieel had je de mogelijkheid tot de 27e maar in jouw geval zullen we annulering wel goedkeuren. Ik zie verder dat er voor je nieuwe aansluiting nog geen bedragen zijn afgeschreven.



Laat je ons weten of je een nieuwe bestelling gaat plaatsen?

Reageer