.

Beantwoord

Mijn Simyo niet bereikbaar

  • 12 May 2013
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

Badge
Ik kan momenteel niet inloggen op mijn simyo.
Hebben meer mensen hier last van ?
Ik kan nu dus niet bellen . Ik weet mijn simcode namelijk niet uit mijn hoofd en mijn telefoon is uitgeweest ..
icon

Beste antwoord door Alex 15 May 2013, 10:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Ow dat is lastig! Mijn Simyo is inderdaad niet bereikbaar. Sinds gisteren kan ik ook mijn beltegoed niet meer checken met de app. Hoop dat het snel opgelost is dan!
Reputatie 7
Badge +9
Tja, da's de derde storing al in 5 dagen. Hier worden klanten niet blij van. :eek:
Reputatie 5
Badge +10
Hoi picardo, Sandertju en de leon,

We hebben vorige week inderdaad enkele problemen gehad met de bereikbaarheid van 'Mijn Simyo'. Onze excuses voor het ongemak.

@picardo. Heb je de pincode kunnen achterhalen?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Op dit moment lukt inloggen via de app weer niet. Gisteren lukte dit ook al niet.

Ik word hier wel moe van. Na jaren wachten op de app is inloggen via de eindelijk gerealiseerde app niet mogelijk i.v.m. technische redenen.

En laat dat nu juist het onderdeel van Simyo zijn waar ik het minste vertrouwen in heb (techniek).

Jammer jammer jammer!
Badge +6
Op dit moment lukt inloggen via de app weer niet. Gisteren lukte dit ook al niet.

Ik word hier wel moe van. Na jaren wachten op de app is inloggen via de eindelijk gerealiseerde app niet mogelijk i.v.m. technische redenen.

En laat dat nu juist het onderdeel van Simyo zijn waar ik het minste vertrouwen in heb (techniek).

Jammer jammer jammer!


Hoi KPNfreak,

Er waren inderdaad problemen met de app afgelopen weekend. De problemen zijn verholpen.

Reageer