Skip to main content
Hallo, is er een storing bij Mijn Simyo? Elke keer als ik er de laatste dagen op druk, op 'Mijn Simyo', krijg ik een foutmelding en moet ik mij opnieuw aanmelden. Zo ook met het downloaden van facturen. Zo kan ik dus niet de facturen downloaden en kost het mij allemaal extra tijd.



Groeten, Busy tiepje
Niet dat ik weet.

Ik krijg geen foutmeldingen.
Ik ook niet.



Maar wat is de foutmelding? 
Hoi Busy tiepje,



Welkom op ons forum!



Dat is een melding die wij niet kennen. En waar wij hier intern ook geen last van hebben.😕 Wil jij eens kijken of het na het wissen van je browsergeschiedenis en vooral je cachegeheugen opgelost is?



Nu kan het zijn dat dit momenteel even moeilijk te testen is. Het kan zijn dat Mijn Simyo bij jou ook moeilijker te bereiken is. Kijk daarvoor eens hier. Val jij hier ook onder?



Voor het downloaden van je facturen kun jij toch ook direct na het inloggen naar het tabblad facturen?
Hallo allemaal,



Bedankt voor jullie reacties en het meedenken. Ik werd door Simyo gebeld over de service van Simyo na een eerder telefonisch contact en toen kon ik deze vraag ook nog even stellen. Waarschijnlijk ligt het eraan dat ik net even te lang de toetsen van mijn laptop niet aanraak (hoe lang heb je hier eigenlijk voor?). De facturen heb ik eerst allemaal maar even gedownload en toen opgeslagen. Dus dat heb ik nu voor elkaar.



En ik heb geen KPN-verbinding, maar Telfort.



En ik heb het net nog even geprobeerd: simyo-website opzoeken, inloggen met mob.nr.en ww., dan krijg je het overzicht wat je gebeld hebt, hoeveel je nog over hebt etc.en als ik dan rechtsboven op 'Mijn Simyo' klik kan ik weer opnieuw beginnen met inloggen (melding met 'oeps' en een paar pictogrammen op oranje achtergrond). Dit heb ik gedaan direct nadat ik op dit forum had gekeken. Dus van dit forum ben ik naar 'Mijn Simyo' gegaan. Maar zoals gezegd is het via verschillende wegen dat ik dan geen contact meer heb. Kunnen jullie er wat mee?



Groeten, Busy tiepje
Hoi Busy tiepje,



Met de stappen zoals je die beschrijft hebben we de foutmelding die je krijgt proberen te reproduceren, zoals dat zo mooi heet.

Met verschillende browsers hebben we ingelogd en vanaf het forum op Mijn Simyo geklikt, maar we komen gewoon op Mijn Simyo.



Welke browser(s) gebruik je en kán het misschien zijn dat je niet een nieuwste versie op je laptop hebt staan?
Hoi Ernst,



Ik gebruik voornamelijk Google Chrome, maar soms ook Morzilla. De laptop is maar een paar maanden oud, dus dan lijkt het mij dat ik wel de nieuwste versies gebruik. Ik zal het nog eens proberen bij beide browsers. Mocht het goed gaan laat ik het weten en anders is het nog niet opgelost.



Groeten, Busy tiepje
Hoi Ernst,



Net in deze browser Morzilla van dit forum naar 'Mijn Simyo' rechtsboven gegaan. Wederom foutmelding met oranje scherm, 'oeps' en 2 pictogrammen van een simkaart. Dus Google Chrome of Morzilla maakt nog steeds niets uit.



Groeten, Busy tiepje
Hoi Busy tiepje,



Jammer om te horen dat de tips niet geholpen hebben.



Ik heb mijn collega's van de technische dienst gevraagd om naar dit probleem te kijken. Wellicht staat er iets in de achterliggende systemen niet goed waardoor je telkens de Oeps-pagina te zien krijgt.



De verwachting is dat we binnen één werkdag meer hierover weten. We houden je op de hoogte zodra meer erover bekend is.

Reageer