-
-
Startend Simyaan
-
0 reacties
Onlangs ben ik overgestapt van een Simyo Sim Only abonnement naar een Simyo Prepaid abonnement. Mijn nummer is gisteren (maandag) geporteerd. Sindsdien kan ik dus mijn oude simkaart niet meer gebruiken en heb ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Ik wil nu graag een internetbundel nemen en eventueel mijn beltegoed opwaarderen, maar als ik inlog op Mijn Simyo zie ik nog steeds de status van mijn abonnement (dus het aantal minuten en MB's dat ik nog heb deze maand). Ik kan dus ook niet echt achterhalen hoeveel beltegoed ik nog heb. En ik heb de app ook op mijn telefoon geïnstalleerd maar als ik daarop probeer in te loggen krijg ik een melding dat mijn nummer en/of wachtwoord niet kloppen. Terwijl ik via de gewone website wel kan inloggen, met hetzelfde nummer en wachtwoord.
Wat moet ik doen? Ik snap er niks van.
Alvast bedankt voor de hulp!