.

Beantwoord

Mijn Simyo klopt niet na overstap Sim Only - Prepaid, hoe moet ik nu inloggen?

  • 18 November 2014
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Onlangs ben ik overgestapt van een Simyo Sim Only abonnement naar een Simyo Prepaid abonnement. Mijn nummer is gisteren (maandag) geporteerd. Sindsdien kan ik dus mijn oude simkaart niet meer gebruiken en heb ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Ik wil nu graag een internetbundel nemen en eventueel mijn beltegoed opwaarderen, maar als ik inlog op Mijn Simyo zie ik nog steeds de status van mijn abonnement (dus het aantal minuten en MB's dat ik nog heb deze maand). Ik kan dus ook niet echt achterhalen hoeveel beltegoed ik nog heb. En ik heb de app ook op mijn telefoon geïnstalleerd maar als ik daarop probeer in te loggen krijg ik een melding dat mijn nummer en/of wachtwoord niet kloppen. Terwijl ik via de gewone website wel kan inloggen, met hetzelfde nummer en wachtwoord.

Wat moet ik doen? Ik snap er niks van.

Alvast bedankt voor de hulp! 
icon

Beste antwoord door Tiury 19 November 2014, 13:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marleen90, welkom op het Simyo forum :)

Het is bij een overstap van een Sim Only naar een Prepaid vrij verwarrend als het gaat om accounts op Mijn Simyo. Wat er gebeurt bij een overstap is dat er tijdelijk 2 accounts in het systeem staan. Je oude (Sim Only) account om je facturen te downloaden en je nieuwe (prepaid) account.

Waar het 'm in zit: het wachtwoord. Je hebt bij je nieuwe account een tijdelijk nummer en een wachtwoord gekregen. Inmiddels is het tijdelijk nummer vervangen door het te behouden nummer, maar het wachtwoord is nog het tijdelijke wachtwoord.

Je kunt nu inloggen op je prepaid account, door je te behouden nummer te gebruiken en het nieuwe wachtwoord. Om verwarring te voorkomen, heb ik je een nieuw wachtwoord gestuurd voor je prepaid account.

Als je je facturen nog wil zien, log je in met je te behouden nummer en je oude wachtwoord.

Gaat het zo lukken? 😉

Reageer