Ik kan niet bij mijn instellingen komen in mijn simyo. Geeft error code 11 aan. Ik wil daar graag i.v.m. simcode en puccode
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dus sinds gisteren precies hetzelfde probleem, heel vervelend
Er was gisteren een korte storing met betrekking inloggen op MijnSimyo via de app en de internetpagina. Mocht je dit nog steeds ervaren via de internetpagina wis dan je cookies en geschiedenis eens.
Ik heb het zelf getest en kan gewoon inloggen (internetpagina en app).
Laat even weten of het lukt.
Ik heb het zelf getest en kan gewoon inloggen (internetpagina en app).
Laat even weten of het lukt.
Hi Manoek en Sicward,
Welkom op 't forum allereerst!
Er waren wat problemen met het inloggen ja. Die zijn weer opgelost! Als het goed is kun je nu weer inloggen in Mijn Simyo en de Simyo app. De pin- en pukcode vind je onder het kopje 'Facturen'.
Bedankt voor je antwoord Ray! :)
Ik hoor ook graag of het lukt!
Groetjes,
Lu
Welkom op 't forum allereerst!
Er waren wat problemen met het inloggen ja. Die zijn weer opgelost! Als het goed is kun je nu weer inloggen in Mijn Simyo en de Simyo app. De pin- en pukcode vind je onder het kopje 'Facturen'.
Bedankt voor je antwoord Ray! :)
Ik hoor ook graag of het lukt!
Groetjes,
Lu
De pin- en pukcode vind je onder het kopje 'Facturen'.
Dank! Dat bedoel ik ja . Onder het kopje 'Instellingen' en dan 'Simkaart'.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.