Ik heb zowel via de website als middels de Simyo app proberen in te loggen, maar krijg telkens de melding "Hé, er gaat wat mis"; wat is er toch aan de hand bij jullie ???
Bladzijde 1 / 1
Beste Monique.
Het is echt niet nodig om 2 topics te plaatsen voor een probleem. Er volgt een reactie van een moderator, medewerker van Simyo.
Zojuist getest, inloggen geen probleem.
Lees even Hier.
Het is echt niet nodig om 2 topics te plaatsen voor een probleem. Er volgt een reactie van een moderator, medewerker van Simyo.
Zojuist getest, inloggen geen probleem.
Lees even Hier.
Hi Monique,
Zoals Friesian aangeeft is het niet nodig om meerdere topics aan te maken. We zijn druk bezig om ervoor te zorgen dat je weer kunt inloggen! Blijf het proberen. We verwachten dat je vanavond of morgen weer kunt inloggen.
Groetjes,
Lu
Zoals Friesian aangeeft is het niet nodig om meerdere topics aan te maken. We zijn druk bezig om ervoor te zorgen dat je weer kunt inloggen! Blijf het proberen. We verwachten dat je vanavond of morgen weer kunt inloggen.
Groetjes,
Lu
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.