Als wij (mijn partner heeft hetzelfde probleem) in willen loggen op Mijn Simyo, krijg ik steeds de melding "Hé, er ging iets mis" , dit gebeurt nu al weken achter elkaar, eigenlijk sinds we zijn overgestapt naar het abonnement van Simyo. Voorheen hadden we nooit dit probleem en konden we altijd probleemloos inloggen
Wat is het probleem ??
We willen graag bij onze gegevens kunnen komen, ten alle tijden !!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Monique,
Welkom op het forum! :)
Oei, wel zo handig dat je kunt inloggen natuurlijk! Goed dat je even hulp zoekt. Wel vreemd dat jullie hier beide al weken last van hebben sinds de overstap. Momenteel ervaren we problemen met inloggen in zowel Mijn Simyo als de Simyo app. We weten niet wanneer dit is opgelost :(
Wacht het dus nog eventjes af! Laat het even weten als je morgen nog steeds niet kunt inloggen.
Groetjes,
Lu
Welkom op het forum! :)
Oei, wel zo handig dat je kunt inloggen natuurlijk! Goed dat je even hulp zoekt. Wel vreemd dat jullie hier beide al weken last van hebben sinds de overstap. Momenteel ervaren we problemen met inloggen in zowel Mijn Simyo als de Simyo app. We weten niet wanneer dit is opgelost :(
Wacht het dus nog eventjes af! Laat het even weten als je morgen nog steeds niet kunt inloggen.
Groetjes,
Lu
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.